Parempaa huomista…

Parempaa huomista...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 03.04.2019 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 12:12

Ajattelin nyt aloittaa uuden, kun edellinen oli yli 244 sivunen. 

Istun porrastasanteella, kylmällä portaalla. En halua mennä tonne ryhmään, mut mun on pakko. 

Fysio meni 20 minuutis ohi. Joten oottelin hoitajaa. Pääsin tunti aikaisemmin. Siellä ei sit mennykään nappiin. Itkin ekaa kertaa siellä. En vaan voinut enää olla ja hymyillä. Olen nii väsyny tähän kaikkeen jo. Hoitaja laitto uuden ajan jo ensi viikkoon. Et ei menny ihan nappiin. Nyt siis ootan ryhmän alkuu. Ohjaaja lähti syömään vielä. Sitten pääsen kotiin. Nyt tuli ohjaajakin ja pääsin sisälle. 

Illasta ei o suunnitelmia. Kai katon pelii ja oon. 

Ulkona on kaunis ilmakin. Otin isot kuulokkeet päähäni. Se on kevättä ilmassa….

Eilen tytön sossu kysy, kelpaako mulle sittenki miestukihenkilö. Lupasin harkita. Siinä on niin monta ei:tä. Mut jos pääsen niistä lukoista eroon ja jne. Se voi olla mahollista. Mut sossu yrittää vielä naista.

Nyt käsitöitä….

Käyttäjä kirjoittanut 11.07.2019 klo 14:55

Miten jaksoit torstaina rampata vanhempien luona? Tuliko isäsi hoidettua?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.07.2019 klo 16:24

Pikemiten kirjoitti:
Miten jaksoit torstaina rampata vanhempien luona? Tuliko isäsi hoidettua?

- vähän väsyttää. Meen klo 18. Uudelleen. Isä ei viimex syöny ruokaa, saa nähä mitä sille kuudelta kelpaa.

*yö meni vähän harakoille.

Maha on vähän kipee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.07.2019 klo 18:45

Nyt on isä hoidettu ja mä pääsin sänkyyn. Pelkään va et äiti taas kommentoi, ku isä ei ole ruokaa syöny ollenkaan. Mut en mä voi pakottaakaan. Ei musta ole siihen. Laitoin äitille jo viestiä, et jos mun tekemmiset ei mielytä, hankkii toisen hoitajan seuraavalla kerralla.

Toinen reissu oli jo vähän raskaampaa. Lähties mietin, pääsenkö ikinä perille asti. Kyl sit olo alko parantuu, kunnes kotimatkalla henkee ahisti ja jalkoja sattu.

Huomenna taas uusi päivä. Saa nähä alanko vuotaa huomenna. Aamulla saan kumminki nukkuu, ainakin pitäis saada.

Vois alkaa goooglettaa  pinaattipannukakun ohjetta. Tosin varmaan se onnistuis tavallinen taikina ja siihen pinaattia. Ajattelin jos semmoista yrittäis huomenna tehä. Sais rautaa samalla. Lettuja en jaksa alkaa paistamaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.07.2019 klo 12:54

En saanu sanomista eilisestä. Ei äiti uskalla sanoo, muuten isältä lähtee hyvä hoitaja pois.

Tänään ollaan hikoiltu. Koko ajan hiki pinnas. Yritän sit jua, ettei tuu vajausta.

Pikku hiljaa alkaa näyttää merkkejä, et alan kohta valuu. Kivaa just ennen synttäreitä. Tosin ei mulla kumminkaan mitään juhlia ole. En viitti ees kahvitusta järjestää. Ei sin kumminkaan kukaan tuu ja sit pitäis siivota täällä ja mä en jaksa.

Otin pinaatit sulamaan. Jännittää, millasta kakkua tulee.

Olen raudanki ottanu vissiin väärin. Se pitäis sekoittaa ennen ottamista, ja tyhmä en ole. Pitää huomenna muistaa.

Taas silmät tuuppaa pimenee ja olo olla heikko. Vois laittaa oloh. Ikkunan auki, jos se auttais vähän.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.07.2019 klo 18:22

Pinaattipannari oli pinaattista. Jätin 2lle päivää vielä.

Jalkoja sattuu, mut kipu helpotti ku pääsin sänkyyn. En tiä kuinka kauan jaksan ol hereillä enää.

Kysyin äitiltä, onko tämä eilisen seurausta vai mitä, tä fyysinen paha olo. Äiti sano et eilistä.

Murhettaa ku ei jaksa mihinkään mennä, hyvä ku kotona jaksaa liikkuu. Mitään ei jaksa tehdä. Kiinnostus jopa telkkariin on menny. Haluaisin va nukkuu tän olotilan pois. Mut en saa sitä sellai pois. Kumpa tietäisin, mikä mun kroppaani vaivaa...

Huomenna taas yks lepopäivä. Niin ku seuraava ja jne...

Taidan ehkä lukea kirjaa, tai sit surffaan netissä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.07.2019 klo 16:09

Tänään on parempi päivä taas. Vaikka aloin vuotaa. En ala lääkettä ottaa.

Kävin äitin kans kukkakaupassa ja äiti osti mulle 2 kukkaa, synttärilahjaksi. Kuulemma myöhemmin saan lisää lahjoja.

Pannukakku maistu edelleen ruoholta, mut kyl se syötävää on.

Aamulla muistin raudan sekoittaa. Ei se niin pahaa ollu.

Saa nähä tuleeko tyttö tänään tai huomenna käymään. Äitini on ostanu hänelle migreenikypärän. Katotaan, jos se auttais kohtauksiin.

Kuulin et porukka lähtee keskiviikkona mökille ja tulee vissiin maanantaina. Saan olla rauhassa täällä, kun KAIKKI ovat poissa. Vanhemmat, sisko, tyttö.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.07.2019 klo 19:33

Ei tyttö tullukkaa tosin olisiko musta ollu seuralaiseksi.

Maha on kipeenä. Toivottavasti saan yöllä nukuttuu, vaik se kipeenä onki.

Puolen tunnin päästä vois ottaa lääkkeet ja siitä tunnin päästä alkaa nukkuu. Pitää va keksii jotain miten saa ajan kulumaan.

Tuntuu nii yksinäiseltä. Kuuntelen autojen ja naapureiden ääniä. Mietin, mitä järkeä tässä elämässä enää on. Onko mulle parempi että kuolisin, vaiko että kituisin täällä maapallolla. Haluaisin nii vahingoittaa itteäni, tuntea sen kivun. Mutta... näen vanhat arvet ja ne muut ihmiset jotka niitä kyttää. Tekisi mieli päästä varpaisiin vetää oikee kunnolla.

Olen liian heikko tekemään sitä. Liian heikko tekemään itelleni jotain. Liian heikko hengittämään. Liian heikko olemaan.

Sain mehua hakies taas aika pahan hengenahistuksen. Se kesti kauemmin mitä ennen. Onneks se loppui, vaikka tekikin mut heikoks. Tulin sänkyyn ja tässä sitä maataan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.07.2019 klo 13:13

Heikko olo.

Tutut soittokierrokset tehty aamulla.

Laitoin ikkunan taas auki, jos olo helppais. Mut ei näytä helppaavan.

Saa nähä kuinka kauan vuodan. Onneks sitä ei sellai paljoo tuu, mut kumminki tulee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.07.2019 klo 23:18

Sillä on kivaa, tolla on kivaa. Heillä on kivaa jne. Mitä minä, makaan sohvan päällä ja vilkaisen kelloo kohka kehtaa ottaa lääkkeet ja siirtyy sänkyyn köllöttelee.

Yks facekamu hehkuttaa synttäreitään. Mun on va yksinäiset, minä ja lonkerot. Ruuaksi pyttärii ja sipsii, ehkä karkkia. Ei vieraita.

Muutenki fiilis menny. Lasken päiviä, kuinka kauan tarvii kärsii. Itken iltaisin pahaa oloani pois.

Tyttö kävi 2 halia antamassa, sitten se lähti. Toi vanhempien lahjan.

Huomenna varmaan sijaistukihenkilö soittaa. En halua tavata sitä. Olen liian keikko menemään jonnekkin, olen liian heikko tekemään kotona jotain. Ei musta ole  iloa. Enkä taho mitään pakottajaa eteeni.

Laiminlöin kukkasetkin taas. Laiminlöin pesunikin taas. Laiminlyön vähän kaikkea.

Katotaan jos huomenna jaksan. Pitäiskö mun tehä nii ku tyttö ja lopettaa lääkkeet kokonaan. Olen liian turhautunut niihin.

Itken, vaikka olen ottanut rauhottavaa. Ehkä on parempi sammuttaa tämä ja alkaa koittaa nukkuu...

Käyttäjä kirjoittanut 15.07.2019 klo 10:28

Hyvää syntymäpäivää saloka. Milloin ne sit olivatkaan.

Milloin pääset Gyn.?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.07.2019 klo 11:25

Pikemiten kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää saloka. Milloin ne sit olivatkaan.

Milloin pääset Gyn.?

-mulla on huomenna synttärit. Kiitos onnitteluista. Gyn on 12.8 vasta.

-kävin aamusuihkussa. Tai mun piti hiuksetki pestä, mut tuli nii huono olo kun silmät pimeni, etten uskaltanu. Pesin sit vartalon. Hiukset voi vaikka lavuaaris pestä sitten.

-jaoin lääkkeet taas viikoksi. Taas miettisin onko niistä hyötyy vaiko hallaa. Otin silti aamulääkkeet kaikesta huolimatta.

-äiti kysy lähdenkö isoon kauppaan. Sanoin etten lähe. Äskön se tuli sieltä ja tavattiin pysääkillä. Ei paljoo pompotellu ku näki mut. Olen vissiin taas kalpee ja huonon näköinen. Hissis ikeniä katoin ja ne oli ihan vaaleet. En tiä mitä täs pitäis tehä enää. Onko se gyn vaiva vaiko onko se toi yks lääke.

-nyt päätä sattuu ku niin monta kertaa silmät on pimenny. Ei o pää saanu happea, vaikka silloin yritän hengittää syvään ja hitaasti.

-täytyy kattoo millainen päivä tänään tulee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.07.2019 klo 20:33

Sain mä tiskit koneeseen, et huomenna laitan sen käyntiin. Huomenna vois kokeilla siivota vähän roskia pois. Torstaina tulee sijais tukihenkilö, vaik en nyt oikee haluis. Toivottavasti hän ymmärtää mun tilanteen., eikä laita rehkii.

Tyttö oli kastanu puhelimensa lavuaarissa. Ihme toimii vielä.

Ulkona kuulostaa sateelta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 16.07.2019 klo 08:39

Hyvää syntymäpäivää saloka 🙂 Tuleeko sulle yleensä alkoholista parempi olo?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.07.2019 klo 10:41

Hyvää syntymäpäivää, Saloka! Toivottavasti päiväsi on edes vähän helpompi kuin edelliset! 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.07.2019 klo 18:00

soroppi kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää saloka 🙂 Tuleeko sulle yleensä alkoholista parempi olo?

- se tekee semmoisen lrnnokkaan ja voittamsttoman olon.  Kiitos onnrntoivotuksests.

Jardin Prive kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää, Saloka! Toivottavasti päiväsi on edes vähän helpompi kuin edelliset! 🙂

- kiitos onnentoivotuksesta.

- olo on mitä mainio. Vuoto on loppunut melkein kokonaan. Ihan itestään.

- miettisin tossa ja laitoinki ystävälle viestin. Jos olis tullu tuomaan lisää juomaa. Mut nyt sit katuun. Tarviinko niitä. Kaveri tos laittoki viestii et luuli et baariin olisin halunnut.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 5 vuotta, 4 kuukautta sitten. Syy: Lisäys