Kiitos, keskustelua. Voimia sulle.
Nyt on iltatoimet tehty. Vois alkaa nukkuu, jos nukuttais ees.
Kattelin ympärille, kuinka paljon mul on huomenna tekemistä. Pikku asioita, miljoona. Ehkä se ei auta ku huomenna tehä niitä. Toivoo et jaksaa ja olis sit ti muu ku itkuväsyssä. Ne mitä en ehi tekee, ni sit en ehi. Ekana kyl laitan riisipuuron tulee, ku herään. On sit iltapala turvattu ja ruuaksi teen taas pottuja ja porkkanaa. Tiistaina voin paistaa munaa kylkeen, mut en huomenna vielä.
Jos sit chattien välis korjais pyykit, astiat, pullot ja kävis suihkussa. Sit toisen chatin jälkeen pyyhkisi lattian. Sellai mä pärjäisin, jos jaksan ton pari tuntii olla aktiivinen ja mennä viileeseen suihkuun, ettei väsyis.
Isän lääkkeen aloitus on vielä ainakin onnistunu. Hän nukkuu yöt ja valvoo päivät. Ei ole nukkunu 24/7. Mut kuinkakohan kauan tätäkin lystiä kestää.
Äiti on mökillä ollu peppu pystyssä humala-kasvin kanssa ja leikelly sitä. On se ruohonki leikannu.
Mua ketuttaa se et oon täs kunnos. Mikään ei o kunnos. Se jos joudun kertomaan sossulle tilanteeni, pelkään seurauksia. Ja ku mä en osaa suoraan sanoo ja jos se toinen ei osaa rivien välistä lukea, ni on vaikeaa. En haluis aina olla se, joka sanoo ettei kaikki ole okei. Sain siitä kuulla sillon psykan hoitajaltakin, et aina sanoin ettei oo okei, kun kysy kuulumisia. Tuli lytätty olo. Sen jälkeen olen sanonu va, menee ku ei valita. Jopa tukarille. Sit jossain vaiheessa voin sanoo, mikä on. Mut en silti pysty sanoo terveydentilastani kenellekkään.
Vaikka en o nyt pariin päivään oksentanu ku kerran, tiedän mitä vahinkoa se tekee mun kropassani. Ainakin ku syön vaan 1-2 kertaa päivässä. Mut nyt on nii moni satuttanu tai oikeastaan sama ihminen satuttanu mua niin monta kertaa, et se tosiaan sattuu. Tiedän että olen n. 60kg ylipainonen. Tiedän et pitäis laihuttaa. Mä vaan näen tälläi ilman peiliä, eri kokoisen ihmisen mitä peilissä tai puntarilla on.
Taas lähenee puolta yötä ja mä itken, ahistelen ja kirjoittelen. En ees tiä, ymmärtääkö näistä mun teksteistä yhtään mitään. Sen mä ainakin tiän, et saakelin moinen ikävä jatkuu. Se jatkuu niin kauan et näen tytön. Tiedän et hänel on oma elämä ja hän ei taho täällä kaupunginosassa käydä, mut silti. Onneks olen ainakin yhen kuvan hänestä nähny, etten unoha millainen hän on. Pitää yrittää muistaa laitta faceen kohta onnittelut ja päivemmällä tekstari.