hiukan sattui, kun kysyttiin faces et onko perheenlisäystä tulossa. Osasin odottaa sitä, mut olis kysynyt yksityisesti, eikä julkisesti. Kirjoitin siihen sitten, ettei, eikä tule. Seuraava viesti oli että kyl mä voin viellä saada ja onhan tyttö. Laitoin että tyttö sano ei ja mulla se on mahdottomuus. EI tullu enää viestiä. Äitini näkee kans ne viestit, ni ku siskonikin. Onneks kumpikaan ei käännä veistä haavassa enempää. Mä tiedän tytön pointtin. Jos mä olisin sairastunut alle 20 v. ni olisin erikseen miettinyt kauan, kannattaako, mut sairastuin vasta tytön ollessa pieni.
Aloitin vaaleanpunaisen/oranssin sävyisii sukkia tekee. En oikee tiä kumpi väri toi on. Siinä on kamelinkarvaa. Mietin teenkö vaan sukkia tosta langasta, vai voiko siitä tehdä tumppuja. Ajattelin vauvan naamaa, jos siihen menee villaa. Ja kun noi tarvii käsipestä.
Äiti oli koonnu kaikki lapaset ja sukat. Yhes kuvassa oli 50 kpl ja sit oli 2-3 kuvaa vielä, missä vissiin hiukan vähemmän. On sitä tullu tilkutettuu äitin kanssa aika paljon. Nyt teenkin VAIN junasukkia, koko ensi vuosi tumppujen kanssa, niin että niitä on ensi vuoden syksyksi lähettää taas jonnekkin pienille. Sairaaloihin emme lähetä, sillä ne tarvis sit pakastaa ja olla tosi puhtaat langat, eikä tollaset monen vuoden lankoja.
Olen taas tänään "viihtynyt" vessassa aika monta kertaa. Koko ajan on paha olla, ainakin kun söin iltapalan hetki sitten. Otin rauhottavan sitä ennen.
Mut nyt alkaa BB, katon sen ja sitten siirryn kohti sänkyä. Laitan sängyn kuntoon, kun joku on möyrinyt siellä niin että patjat ja lakanat on kaksinkerroin.
Olo on ihan okei, jollei pahaa oloa lasketa. Ei itketä, vaikka olen surullinen. En ole puhunut tytön kans mitään sen jälkeen kun hän uhkas tappaa itsensä. Mummi on ollu siihen yhteydessä ja hoitanut hänen asioita. Tyttö lopetti viime viikolla vissiin, masennuslääkityksen joten tätä oli odotettavissa.