Purjevene kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että sullakin saloka on niin paljon kaikkea, mitä pitää hoitaa ja tehdä, vaikka ei millään jaksaisi. Epäonnistuneet yritykset on pahimpia. Kun mikään ei etene. Ainakin minusta tuntuu koko ajan, että en ehdi enkä jaksa mitään eikä mikään etene ja kaikkea on liikaa. Joka suunnasta kaatuu päälle asioita enkä millään selviä entisistäkään.
Joskus sitä kahmasee liikaa tekemistä. Mieli haluaa kaikkea, mut jaksaminen ei sitten taas. Kaikkea tarvii tehdä ja kaikkialle mennä.
Voiko korvien putsauskin epäonnistua. Voih. Tietenkin kaikki voi mennä pieleen. Eikö hoitaja osannu kunnolla.
Se hoitaja oli aika varovainen, kun kerroin että on kipeenä ennestään, mutta annoin luvan putsata. Nyt onneks kuulen jotenkuten molemmilla korvilla, mut vähän tunkkaselta tuntuu. Vaikkuu sinne jäi vielä, sen hoitaja sanoi. Annetaan nyt vkl:n niiden rauhottuu ja sit tiistaina putsataan taas loppuun.
Lääkkeillä sain jotenkin nukuttua pätkissä viime yönä. Tarvitsen enemmän lääkkeitä kuin koskaan. Edelleen on ahdistunu olo, ehkä ihan hiukan vähemmän kuin viime viikolla.
MÄ olen nyt saanut nukuttuu ihmeen hyvin. Heräilen silti, mut en joka tunti. Ilman lääkkeitä en nukkuis tämänkään verran.
Unohdin syödä ajoissa. Alkoi särkeä päätä. Onneksi ostin tarpeeksi eineksiä ja vanhaakin ruokaa on vielä. Ei tarvitse jaksaa muuta kuin lämmittää. En kyllä jaksakaan. On tosi uupunu olo.
Voimia Purjevene. Einekset on ihan hyviä. Parempi nekin ku ei mitään. Mulla on mennyt vähän överiksi tämä syöminen, taas.
Päätin mennä kauppaan tänään. Menin linja-autolla sinne ja takas. Kaupassa pyörin ku kuuluisa puolukka jossain. Sit onneks tyttö soitti ja melkein itkien kysyin siltä, mitä mä ostan täältä kaupasta, kun mitään ei tee mieli syä eikä juua. TYttö ehotti hedelmäsosepilttii ja laittaa se jääkaappiin ja ottaa sieltä. Ostin 4 niitä sitten. Ostin pari pakettii grillitassujakin, mut en tiiä koska ajattelin syä ne. Subissa kävin ostaa täksi päivää patongin, mut tuolla se jääkaapissa on. EI tee mieli. En ees tiiä miksi ostin sen. Mansikoita ostin pari kiloo/litraa. Ajatuksena soijavaahdon ja marengin kanssa sekoittaa ja syyä, mut koska, on arvoitus. Oon niin pulassa syömisen kanssa.
Allergia/tai sellaiseen listaan tuli taas yksi uusi listattava. Olen huomannu ettei mahani tykkää omenoista. Menee heti kuralle. Sekin kiva on multa kielletty. Mut en ala 4 aikaa yöstä herää mahakipuun jonkun omenan takii. Pitäis päivittää lääkelista ja allergialistakin uudelleen.
Sisko kävi tietsikkaa kattoo, ei se mitään tälle tehny. No olkoon. Samalla otti pari oksaa tota kultaköynnöstä.
TYttö on mökillä poikakaverin kanssa. Siellä tekemässä pihatöitä mummin kanssa. Mummi oottaa taatan lääkärin soittoa, tänään vissiin pitäis tulokset tulla.
En jaksa enää tänää alkaa leipoo. Otan iisisti, virkkaan tota kulhoa tohon olkan pöydälle. Pieni pääkipu kertoo olemassa olostaan. Telkkarista ei tuu mitään. Olen väsynyt, pitäisikö mennä lepämään sittenkin, jos sitten tulis pieni nälkä että jaksais sen patongin syyä.
ps, Purjevene, vastasin sulle alussa sun tekstin joukkoon, jollet huomannut
-
Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta, 5 kuukautta sitten. Syy: ps