Soroppi ❤
En o puhunu mitään äitin kans, enkä puhu. Hän saa anteeksi pyytää.
Sain 2t sukat kuvattuu ja laitettuu ig:hen. Ei ne kauniita o, mut kyl ne jonkun jalkoja lämmittää. En ees tiiä miksi teen koko ajan sukkia. Mulla on noita yhden kerän ihmeitä ja tuhoan niitä varrettomiin sukkiin.
Kävin ulkona kääntymässä, kun sisko toi kukkapurkkien alle sellaiset alustat pyörillä. Pitäis saada va kaveri, et saa ne noiden purkkien alle.
Syödäkin pitäis. Oon taas tukahduttanu syömisen juomalla. Mikä on tosin tyhmää. Mut en mä osaa ku tyhmiä asioita tehä.
Tänään ajateltu siivominenki meni harakoille masiksen takii. En saa va otettuu moppii käteen. Mä vaan istun tuolillani ja arpoon mitä seuraavaksi tekisin. Telkkarissa pyörii Kriminalisti, mut en jaksa kiinnostuu ees sen kiermuroihin.
Eilen luin 40 sivua kirjaa. Sit se juoni tai aihe jäi jotenki päälle ja olin viel 2 aikoihin hereillä ja pelkäsin et joku tulee ovesta tappaa mut. Lopulta käänsin ajatuksen että sen ku tulee, pääsis tästäkin pahasta pois. Koko ajan oli tunne että huoneessa oli lisäkseni tappaja, jota en nähnyt. Tunsin vaan. Lopulta olin nukahtanut, kun olin ajatukseni saanu kasaan.
Ulkona olis kaunis ja lämmintä, mut mä en taho mennä sinne. Haluan olla va kotona, pois muiden silmistä.
En tiä tuleeko tyttö tänään käymään. Eilen ei tullu. Laitoin jo aikoja sit viestin ja kysyin, miten menee. Se perinteinen kysymys, jonka haluaisin livenä kuulla joltain. Mut ei tyttö ole siihen vastanu vielä. Huomenna hänel on taas terapia. Hyvä et toinen meistä yritetään saada kuntoon. Mulla on ens kuun alussa loppupalaveri polin suhteen. Olen miettiny, olenko rehellinen heille, jos kysytään miten menee. Paskasti mul oikeasti menee, mut yritä sen toisten eessä sivuuttaa. En halua toisille näyttää, et olen heikko ym. Mut täytyy pysyä vahvana, muuten en pääse eteenpäin. En voi pysähtyy ajattelee, tai sit käy niin ku viime yönnä. Lääkkeitä voin popsia päivän mittaan kuinka paljon tahansa, mut ei ne auta. Psykoosilääkkeet ei vie harhoja pois, masennuslääke ei vie masennusta, rauhottavat ei rauhota, melatoniini ei nukuta, ahdistuslääke ei vie tuskaa eikä ahdistusta pois. Onko mitään järkee siin syyä ja maksaa kalliisti niistä lääkkeistä. Ne kumminki tuhoo mua sisältä pilleri kerrallaan. Muisti, maha, suolisto jne.