Selkä on suht ok, nyt. Pelkään lopettaa relaksantit, jos se menee taas huonompaan.
Itku on ollu herkillä tänään. Mut en o itkeny.
Äiti toi pääsiäisbebe leivoksen. Laitoin jääkaappiin. Ei tehny mieli syä. Iltapalaksi sit söin. Oli pirun makeeta mulle.
Syömiset menny ihan penkin alle. Ei o ruokahalua ja pelkkä ajatus että pitäis alkaa jotain suuhun laittaa, tekee pahaa. Jätin siis iltapalaleivätkin syömättä. Ei va uppoo enää. Ei leikkele, jota äiti toi alkuviikolla. Saa nähä miten huomen käy, kun teen sosekeittoa. Laitan siihen kukkakaalta, kesäkurpitsaa ja perunaa. Sit ku sen oon syöny, teen toisen sosekeiton porkkanasta ja perunasta. Yleensä mun sosekeitot on paksuja, eikä sellaisia liemiä. Pääsiäisherkuksi voisin kattoo jos tekisin vihdoin sen unelmatortun. Jollen sitä jaksa, ni pakkases olevista hedelmistä sorbettia. Pitäis ne hedelmät alkaa syyä sieltä pois ja jätskinä ne menee. Pitää va muistaa, ettei sulata niitä liikaa, sit tulee hedelmäsosetta.
Tänään on ollu huono päivä päänsisällä. Ei mulla seinät kaadu. Mut jotenki tuntuu et kaikki on liikaa. Ehkä sekin rassaa, kun pelkään tukarin reagointia. Täs 2 viikossa on paljon sattunu mulle ja tulee sattumaan. Olen myös harkinnut itsetuhoisia juttuja. Koska oon niin turhautunu jo olooni. Se et saan joka päivä lisää voimia, on hyvä, mut samalla pelkään et noi uudet lääkkeet vaurioittaa mua sisältäpäin. On selittämättömiä kipuja, mut en uskalla jatkaa asioiden jatkamista eteenpäin. Sen tiiän ainakin et kainalossani oli finni joka puhkesi osittain tänään.
Isällä ei o kaikki ok. Onneks äiti on siellä. Yritän keksiä isän jutuille looginen selityksen.
Tytön mieliala vaihtelee. Tänään oli kuulemma tiskannu ja pessy 2 koneellista pyykkiä. Samalla "joku" iski mua rintaan. En o vieläkään saanu pyykkejä pestyy, saati toisia kaappiin. Mulla ei o ees liinavaatteita sängys, kun en jaksa laittaa. Tiskit äiti hoitaa, en vaa ite ehi. Hän tyhjentää koneen ja täyttää, mä laitan päälle sit joskus. Olen nii laiska ja saamaton. Miksen mä voi olla yhtä energinen ku muu perhe.
Epäilen että en saa huomenna ku ruuan tehtyy ja siihenki menee kaikki voimat. Mut sit sitä ruokaa ainakin on loppu pääsiäiseksi.
Pitää keksii vielä ajankulua, kun aktiiviranneke on laturissa. Ei siihen kauan enää mee. Huomen saa onneks nukkua, kuhan 8lta otan aamulääkkeet ekan.