Joka paikassa tuntuu ihmiset hylkäävän mut. Hoito polilla, täällä tukisuhde ( mikä lie), oma tukihenkilön harventuminen. Kaikki tapahtu ku domino. Ja varmaan kaatuu jossain vaiheessa ku domino. En mä pärjää yksin. Mut vaikka olisin polille jääny, olisin yksin.
Alan huomaamaan somaattisia kipuja. Rintalasta ja kainalo on kipeenä. Sit se siirty taas muualle. Ja taas muualle. Ainut missä se pysyy koko aikana on selkä. Aamusin on tuskaa laittaa vaatteita päälle. Huomenna on keksittävä, miten lenkkarit saa jalkaan. Oon aamusin jäykkä ja kipuinen. Mut päivän mittaa vetreydyn. Olen koittanu jumppaa ym, mut ei auta.
Tänään olin 15 min iloinen. Löysin kaupasta takin itelleni ja viel naisten puolelt. Ei mua haittaa et äitin piti samanlainen ottaa, mut eri väri. Eikä mua haittaa sekään että äitil on kokoa pienempi. Sit löysin lenkkarit. Olisin kyl halunnu ne joko neon punaiset tai neon keltaiset, mut äitin ilme oli, ettei kannata. Löydettiin palashampoota. Pitää tällä viikolla kokeilla millast se on. Ja tuli hommattuu muuta juttuja. Mut sit iski katuumus kaupan ulkopuolella. En ole ansainnu niitä. Äiti sano et ihan hyviä ostoksia.
Nyt on takki valmiina huomen aamulla kävelemiseen. Lenkkarit jätän vielä ja meen vanhoilla. Kun kerta apteekis ei nyt sit tarvii mennä, ni kysyn jos ksupassa käännytään matka.
Mun kasvot on taas ihan kuivat ja huulet halkee. Mä en tiä mitä enää laittaisin, kasvoissa on jo acobase 60% ja huulis vaseliinii. Ainut olis et jaksais aamuin illoin, mut en nytkää jaksanu ku huuliin laittaa rasvaa. Mä tunnen sen missä iho on pahana ja hilseilee.
Aloitan to aamulla syömään anksilonia. Ahdistukseen. Jätän lyricat pois. Mietin miten kivuille käy, ku lyricat on myös kivun hoitoon käytettävä. Ja kuinka paljon toi a tekee sivareita. Onneks on loppu viikko rauhallista. Ensi viikko kotoilua. Voin ihan hyvin istua vessas tai maata sängys.
Zirkoni, vastaan sulle myöhemmin. Tuli täs vähän pitkä jaaritus
Sen mä tiiän et aina ku kuljen linja-autolla, loppu ilta kuluu vessas ja sinkkivoiteella on käyttöä. Se ei ole se kaupat, koska oon siskon kans käyny autolla monessa kaupassa samana ajona. Se ei koske liikkeitä, sillä olen tukih. Kans käyny samoja kauppoja. Se on linja-auto joka yhdistää niin kauppakäynnit ku poli käynnitkin.
Mut nyt lopetan tämän jaarituksen...