Kiitos keskustelua. Samoin sinulle tsemppiä.
On taas vaikea ilta ollu. Äiti ihanoi ostamaansa painopeittoa, kuinka hyvä on ja kun ei tarvii muuta peittoa. Mä itkien kuuntelen tätä melkein joka päivä. Pahemmaksi olon tekee sen, et olen äitille ostanu uuden peiton, kun vanhoissa paleli. Itkien sanoin äitille et toivottavasti isälle tulee lämpimät yöt, eikä joudu palelee pe jälkeen. Mä käytin viimiset 150e joululahjoihin, sis. Tytön lahjan. Tyttö oli ihan innoissaan, kun annoin jo lahjan. Lisälahjana hän sai mun vanhan aktiivirannekkeen.
Nyt mulla ei ole ennen joulua vissiin rahaa, koska apteekkilasku oli 71e. Mihin mä sitä rahaa ees tarviin. En mihinkään. Juu.....
Maskikielto ja pitäis äitin kulkukoirana mennä linja-autolla kaupunkiin. Hän oikee iloisena mulle soitti. Paskat!
Antakaa kaivaa mun mun omaa hautaani johonki.
Olen tänään oksentanu, ei mikään yllätys. Söin ja tein itelleni munakokkelia ja pari ryynäriä. Sinne meni kaikki munat. Pitää keksii millä voitelee kupinmalliset joulutortut, tänä vuonna näin, vai tekeekö niistä blondeja. Olen säästäny 500g torttulevyjä jouluksi. Teen aaton aattona ja yllätän tytön erinlaisella tortulla. Muut ruuat hän joutuu ite tuomaan, maksan ne hänelle. Aattona teen riisipuuron soijakermalla, siihen on jo aineet hommattu.
Mun ja meidän pieni joulu. Katomme kai elokuvia ja tappelemme kumpi nukkuu puhtaiden petivaatteiden alla, mun sängys ->tyttö. Mun pitäis jaksaa viä roskat roskiin ja laittaa pyykit kaappiin.
Aattona tyttö menee johonki aikaa mun vanhemmille viettää aikaa ja siitä alkaa mun yksinäinen joulu. Katon telkkaa ja joko teen paitaa tai sit otan uuden tekeleen. Kaivan jostain lankoja ja puikkoja.
Yksinäisyys jatkuu läpi uv:n ja loppiaisen, jonka jälkeen arki astuu voimaan. Uv:n en taida katella yhtään ulos. Mietin vuoden raittiutta ja ainakin 6kk kanatonta aikaa. Mietin kutimien ääressä, mistä ehkä ensi vuonna luovun..
Mut nyt on kai aika ottaa yölääkkeet ja pyyhkiä kyynneleet ja mennä nukkuu...