Panikkihäiriö…..

Panikkihäiriö.....

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 22.04.2015 klo 18:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä pipsa66 kirjoittanut 22.04.2015 klo 18:35

Mistä hitosta tää paniikkihäiriö nosti päätään… Joskus 2 vuotta sitten sain ensimmäiset kohtaukset…Mutta ajallisesti ne ei kestänyt kauvaa kun elämä tasottui…

Mutta nyt (48v) niin taas alkoi tulee….Kun menen kaupungille niinkun tänään kävelin duunista niin hitto että paniikki meinas iskeä ..Yrtin taistella vastaan …Ja jotekun kuten onnistuinkin…Menin sitten yhteen kauppaa niin huh en mainannut pystyy menee hakemaan ostosta…Mutta selviin kuitenkin..

Mutta alkaa rasittaa kohtaukse….. Olen jo kerran käynyt lekurilla ja sain mieliala lääkettä ja popsin sitä … Mutta siitä huolimatta kohtaus meinaa tulle..

Duuinissa pystyn olemaan ja hoitamaan duunit….Mutta kun meen asioille kaupungille niin ahdistus meinaa tulla.

Tää olotila alkaa tuntuu todella v..lta…

Meneekö nää kohtaukset ohitse ja pysytyn taas elää normaalisti?

Huomenna on lapraan kokeisiin aika kaupungilla ja jo nyt alan jännittää sinne menoa..

Ja viikon päästä lekurille aika…Toivottavasti saan apua..

Käyttäjä repukka kirjoittanut 23.04.2015 klo 11:49

Mä olen käynyt ahdistuksenhallintaryhmässä ja fysioterapeuttisessa ahdistuksenhallintaryhmässä. Siellä opin monenlaisia konsteja itseni rauhoittamiseen paniikin iskiessä. Usein ne toimivatkin ja saan asiat hoidettua ja pärjään ilman rauhoittavia lääkkeitä. Voisit kysyä lääkäriltä, olisiko sun paikkakunnalla sellaisia. Suosittelen. Konsteja nimittäin on. Mulla on paniikkikohtaukset sen jälkeen vähentyneet, kun opin noita konsteja. Heti, kun huomaan, että paniikki on tulossa, onnistun rauhoittamaan itseni ennen kuin paniikki iskee täysillä päälle ja pakokauhuna. Ei se ihan aina onnistu, mutta useimmiten.