Paniikkioireita vai muuta?
Olen viimeisen kuukauden aikana saanut seuraavanlaisia oireita selkeästi kolme kertaa:
– Kroppani läpi menee pistelevä kuuma aalto joka jättää jälkeensä heikkoa oloa, vapinaa ja huimaavaa oloa (huimausta ei ole kuitenkaan) Tämän jälkeen kun mitaan paineet niin tulos on seuraava: verenpaineeni on n. 150/85 ja pulssi yli 90. Normi arvoni ovat yleisesti 130/60 pulssi 65
Kun oireet menevät ohi, jäljelle jää vai heikotusta ja maratonin juosseen olon. Olen väsynytkin. Sydänfilmi otettu 2 kertaa, mitään poikkeavaa ei ole kuin tiheämpää lyöntiä. Veritulppakokeet ja hapetukset ok. Lääkäri määräsi vielä rasitus ekg:hen. Mutta epäili että olisi paniikkihäiriön tapaista. Minulla ei ole mitään yleisten paikkojen kammoa, voin mennä ja olla.. Mutta pelkääkin nyt että nämä alkavat haittaamaan työtäni ja näin ollen elämääni.. Pidän työstäni ja työtovereista ja huominen työvuoron ajattelu saa aikaan sen että oloni alkaa olemaan kohta ylläolevaa. En todellakaan halua lopettaa työntekoa ja jäädä töistä pois.. Mitä ihmettä tämä on tai mitä ihmettä minä teen????