Paniikkikohtaukset ja työelämä

Paniikkikohtaukset ja työelämä

Käyttäjä myymyy24 aloittanut aikaan 23.09.2014 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä myymyy24 kirjoittanut 23.09.2014 klo 20:18

Kärsin siis erittäin pahoista paniikkikohtauksista, ja olen alkanut saamaan niitä töissä yhä useammin. Suurimmaksi osaksi johtuvat siitä, että suoraan sanottuna vihaan työtäni..
Siksi haluankin nyt opiskella uudelle alalle. Eikä ammattini parturina ei oikein sovi paniikkikohtausten kanssa yhteen.. kuitenkin asiakaspalvelua kun on.

Millaisissa työpaikoissa muut kanssa panikoijat on? Kuitenkaan en itseäni työkyvyttömänä pidä. Tuo parturin työ vaan on ajanut täysin loppuun.

Käyttäjä h kirjoittanut 25.09.2014 klo 18:43

Moi.

Täällä toinen panikoija. En ole koskaan voinut edes kuvitella itselle asiakaspalvelu työtä, jo pelkkä kuvittelu saa paniikin nousemaan. Oletko vielä töissä vai saikulla? Onko sulle annettu lääkitystä? Itselläni on lievä jokapäiväinen lääke ja sitten on "paniikki" nappula tarvittaessa, joka tosin ei auttanut kun passia hakiessa kohtaus tuli. Mitä alaa olet ajatellut opiskella ja pystytkö olemaan koulussa? Itse olen töissä siivoojana ja se on yksinäistä hommaa, ei tarvi olla kontaktissa kenenkään kanssa. Paniikin kanssa on ollut välillä raskasta elää, eikä siihen varmaan koskaan totu, mutta itsellä on helpompaa jos sen koittaa hyväksyä ja yrittää silti elää eikä piiloudu. Voimia sulle sinne.🙂🌻