palasin kuvioihin

palasin kuvioihin

Käyttäjä HOMSSU aloittanut aikaan 04.02.2008 klo 21:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä HOMSSU kirjoittanut 04.02.2008 klo 21:02

ūüėévietin vuoden kolme ensimm√§ist√§ viikkoa auringon l√§mm√∂ss√§. mielikin v√§h√§n virkistyi. nyt arkikuviot astuneet kuvaan. yksin√§isi√§ p√§ivi√§. ei puhetta, puoliso t√∂iss√§ paljon. aika rajoittunutta el√§m√§√§. mihin sit√§ menee ihminen itsekseen. lenkille yksin. joskus joku pappa kulkee koiransa kanssa pururadalla kierroksen minun kanssani. siin√§h√§n sit√§ jo on. vaihdetaan muutama sana. kai sekin on yksin√§inen. mulla ei oo nyt en√§√§ koiraakaan.t.homssuūü§ĒūüôĄ

Käyttäjä HOMSSU kirjoittanut 06.02.2008 klo 19:41

ūüėźsanovat ett√§ pit√§isi kirjoittaa p√§iv√§kirjaa. mutta mit√§ siihen kirjoittaa kun ei tee mit√§√§n ei tapahdu mit√§√§n ei muista mit√§√§n ei halua muistella ei ole ajatuksia mist√§√§n mit√§√§n ei k√§y miss√§√§n paitsi l√§√§k√§riss√§ tai mielenterveystoimistossa ei tapaa ket√§√§n ei harrasta mit√§√§n ei ole yst√§vi√§ ei kukaan soita ei k√§y kyl√§ss√§ ei ole ket√§√§n kenen luona k√§yd√§ ei ole edes netti seuraa mit√§ siihen p√§iv√§kirjaan kirjoittaa. matkap√§iv√§kirjaa pidin koska en muuten muista miss√§ olin mit√§ tein kenen kanssa mit√§ s√∂in tai join. t. onko minulla kohtalo tovereita t.homssuūü§Ē

Käyttäjä MinäVain kirjoittanut 08.02.2008 klo 15:15

Hienoa HOMSSU, ett√§ sait hieman uutta energiaa etel√§n auringossa, toivottavasti oli sellaienn reissu, josat riitt√§√§ edes hieman hyvio√§ hetki√§ muisteltavaksi iltojen pimentoihin.ūüôā

Päiväkirjaa ei mielestäni kannata kirjoittaa, jos siihen kirjoittaminen tuntuu vaikealta tai siltä, että se saa oikeastaan vain pahaa aikaan. Asioiden muistelu ja uudelleen läpikäyminen ei aina ole helppoa, riippuen toki siitä, mistä kirjoittaa.
Päiväkirjaa ei kuitenkaan pidä kirjoittaa joka päivä, siitä ei saa ottaa itselleen minkäänlaista velvollisuutta ja pakon omaista tunnetta, että pakko on kirjoittaa.
Vaikka mitään sen ihmeellisempää ei olisi tapahtunut, jokaisella meista on kuitenkin tunteita, ajatuksia ja näkemyksiä asioista. Etenkin tunteisa on joskus hyvä kirjoittaa, varsinkin jos tuntee olevansa hieman eksyksissä itsensä kanssa.

Itse aloin kirjoittamaan päiväkirjaa enempi silloin, kun aloitin psykologilla käynnit. Olen huono puhumaan ja otin aina päiväkirjani mukaan, jotta psykologini sai lukea siitä asioita, jota mielssäni pyöri ja mitä ajattelin. Edelleen kirjoitan, mutta vain muutamia kertoja kuukaudessa.
Kirjoittelen p√§iv√§kirjaani usein my√∂s joitain runoja, kappaleiden sanoja, mietelauseita, kuvia jne. Nekin voivat her√§tt√§√§ paljon tunteita ja voivat usein liitty√§ hyvinkin paljon silloiseen mielntilaan, ajatuksiin, unelmiin ja el√§m√§√§n.ūüôāūüĎć