palasin kuvioihin

palasin kuvioihin

Käyttäjä HOMSSU aloittanut aikaan 04.02.2008 klo 21:02 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä HOMSSU kirjoittanut 04.02.2008 klo 21:02

😎vietin vuoden kolme ensimmäistä viikkoa auringon lämmössä. mielikin vähän virkistyi. nyt arkikuviot astuneet kuvaan. yksinäisiä päiviä. ei puhetta, puoliso töissä paljon. aika rajoittunutta elämää. mihin sitä menee ihminen itsekseen. lenkille yksin. joskus joku pappa kulkee koiransa kanssa pururadalla kierroksen minun kanssani. siinähän sitä jo on. vaihdetaan muutama sana. kai sekin on yksinäinen. mulla ei oo nyt enää koiraakaan.t.homssu🤔🙄

Käyttäjä HOMSSU kirjoittanut 06.02.2008 klo 19:41

😐sanovat että pitäisi kirjoittaa päiväkirjaa. mutta mitä siihen kirjoittaa kun ei tee mitään ei tapahdu mitään ei muista mitään ei halua muistella ei ole ajatuksia mistään mitään ei käy missään paitsi lääkärissä tai mielenterveystoimistossa ei tapaa ketään ei harrasta mitään ei ole ystäviä ei kukaan soita ei käy kylässä ei ole ketään kenen luona käydä ei ole edes netti seuraa mitä siihen päiväkirjaan kirjoittaa. matkapäiväkirjaa pidin koska en muuten muista missä olin mitä tein kenen kanssa mitä söin tai join. t. onko minulla kohtalo tovereita t.homssu🤔

Käyttäjä MinäVain kirjoittanut 08.02.2008 klo 15:15

Hienoa HOMSSU, että sait hieman uutta energiaa etelän auringossa, toivottavasti oli sellaienn reissu, josat riittää edes hieman hyvioä hetkiä muisteltavaksi iltojen pimentoihin.🙂

Päiväkirjaa ei mielestäni kannata kirjoittaa, jos siihen kirjoittaminen tuntuu vaikealta tai siltä, että se saa oikeastaan vain pahaa aikaan. Asioiden muistelu ja uudelleen läpikäyminen ei aina ole helppoa, riippuen toki siitä, mistä kirjoittaa.
Päiväkirjaa ei kuitenkaan pidä kirjoittaa joka päivä, siitä ei saa ottaa itselleen minkäänlaista velvollisuutta ja pakon omaista tunnetta, että pakko on kirjoittaa.
Vaikka mitään sen ihmeellisempää ei olisi tapahtunut, jokaisella meista on kuitenkin tunteita, ajatuksia ja näkemyksiä asioista. Etenkin tunteisa on joskus hyvä kirjoittaa, varsinkin jos tuntee olevansa hieman eksyksissä itsensä kanssa.

Itse aloin kirjoittamaan päiväkirjaa enempi silloin, kun aloitin psykologilla käynnit. Olen huono puhumaan ja otin aina päiväkirjani mukaan, jotta psykologini sai lukea siitä asioita, jota mielssäni pyöri ja mitä ajattelin. Edelleen kirjoitan, mutta vain muutamia kertoja kuukaudessa.
Kirjoittelen päiväkirjaani usein myös joitain runoja, kappaleiden sanoja, mietelauseita, kuvia jne. Nekin voivat herättää paljon tunteita ja voivat usein liittyä hyvinkin paljon silloiseen mielntilaan, ajatuksiin, unelmiin ja elämään.🙂👍