Olen tänne ennenkin kirjoitellut (noin puoli vuotta sitten) samasta aiheesta. Sain apua antipsykoosilääkityksestä ja ajatukset olivat poissa jonkin aikaa. Nyt olin sairaalassa lääkepurussa 6,5 viikkoa ja minulta purettiin kaikki muu lääkitys paitsi masennuslääkkeet. Sain viikon kuluttua sairaalasta päästyäni uudelleen pakkoajatuksia.
Minun pakkoajatukseni liittyvät edelleen internettiin, salasanoihin ja niiden hakkerointiin. Pakkoajatuksia saattaa tulla ihan tosta noin vaan, mutta varmasti ne laukasee esim. facebookin etusivulla oleva teksti unohditko salasanasi. Nyt päässä jyskyttää lause ”facebook turvalause”, mitä kautta arvailemalla pääsee toisen facebook profiiliin, jos vaan tarpeeks kauan jaksaa arvailla. Itse harrastin sitä 2,5 vuotta sitten hotmailiin ja se touhu oli ihan loputonta.
Tajusin myös, että minulla on ollut pidemmältäkin aikaa pakkoajatuksia. Jo kuusi vuotta sitten, kun aloimme seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa, kyselin häneltä kaikkia sairaita seksiin liittyviä kysymyksiä pakonomaisesti. En päässyt niistä sairaista ajatuksista eroon, ennen kuin olin kysynyt sitä. Nyt ne ovat poissa.
Kela tyrmäsi terapia hakemukseni, meidän mtt on huonossa hapessa kun kuulemma lääkärit irtisanoutuneet sieltä. Lääkityksenä minulla on seroquel prolongia 600 mg, anafranilia 75mg ja azonaa 50 mg+rauhottavana temesta, jota saattaa mennä jopa 6 tablettia päivässä. Mistä minä saisin apua näihin kamaliin ja piinaaviin ajatuksiin? En pysty menemään töihinkään, kun on vaikea keskittyä mihinkään.