pakkoajatukset vaivaa, vertaistukea?
Hei,
Mulla on ahdistuneisuushäiriö ja OCD, lähinnä vaan pakkoajatuksia.
En nyt pääse psykologille juttelemaan vähään aikaan mutta ahdistaa tämäniin pakko tänne kirjottaa.
Mulla on nyt alkanut taas tulemaan pakkoajatuksia. Tiedostan että ne on ihan yliampuvia mutta silti ne ahdistaa.
Oltiin juomassa miehen kanssa keskiviikkona ja hänellä tuli riitaa joidenkin kanssa illasta ja sitten jotain sanallista ne siinä huutelivat puolin ja toisin sitten itse vaan seisoin siinä vieressä.
Hetken seisottuani minun selän taakse käveli joku mies ja sitten tönäisin häntä taaksepäin. En tiedä miksi tein niin mutta varmaan säikähdin. :/
Nyt mulle tulee pakkoajatuksia siitä että tämä mies on varmasti kaatunut maahan minun tönäisystä ja lyönyt päänsä ja kuollut yöllä nukkuessaan. Okei kuulostaa ihan älyttömältä. :/
Siinä sitten vähän matkan päässä oli poliisit ja he jututtivat miestäni ja kysyivät myös minulta mitä tapahtui kun heillä oli jotain ja sanoin etten tiedä mistä he alkoivat riidellä koska en oikeasti tiennyt.
Tuntuu että oon ihan sekopää kun tälläisiä ajatuksia tulee mulle. Mistä ne edes tulevat? Ihan älytöntä.