Pakko oireet ja masennus. Lisäksi kuvaus minusta ( tukea varten)
Elämä on yhtä ahdistusta ja pelkoa. En uskalla sanoa tai tehdä mitään. Heti saan jonkun syyn tai leiman jostain. En vain näe enää ulospääsyä peloista, psykologi ei voi auttaa, koska eihän se muuta todellisuutta. Eilen oli yksi hyvä hetki, jopa runollinen. Juuri nyt minulla on ollut parin viikon ajan suunnattoman huono olo. Se johtuu siitä aiheesta, mistä kirjoitin siihen yhteen ketjuun minkä minua nuorempi? oli tehnyt. Nimittäin se on kaikesta, ylivoimaisesti suurin pelkoni. Missään muualla en ole enkä voi sitä myöntää. Tiedätte ehkä mitä tarkoitan. Varsinkaan naisille en uskalla pelostani puhua. Pelkään mitä ajattelevat, ja loputkin mahdollisuudet kumppaniin katoaa. Ja on mulla tällä hetkellä vielä se suhde, mutta siinä ei mene hyvin, ja en tiedä tuleeko ero ☹️. Kun luen eri keskustelupalstoja pelko kasvaa.Kaiken lisäksi en muuta enää haekaan kun näitä ahdistuksen mukaisia pareja, kun olen kävelyllä. Se tapahtuu automaattisesti. Haluan päästä siitä eroon. Mikä on totuus? Olenko minä yhtä haluttava ja tavoittelemisen arvoinen? Voinko minä saada kumppania tulevaisuudessa, jos ero nyt tulee? Minulla ei ole mitään annettavaa naisille, kuin itseni. Mutta en ole mielestäni riittävä. Masentunut, ruma, lyhyt, laiha, tyhmä. Kuka minusta kiinnostuisi? Ennen helpotti tieto, että silloin on toivoa, jos muutan itseäni, mutta enää siitäkään ei ole apua, kun en halua missään nimessä pettyä.
Pakko oireet. Asian vuoksi jos olemassa olleet pakko oireet on voimistuneet. Minun on pakko ” koskea tai tehdä jokin asia useamman kerran”, sillä jos en tee, tuo pelkoni toteutuu. Tosin, teen niin vain kotona. En uskalla muualla, kätken siitä tulevan ahdistuksen sisään. Muutenkin ihmisten vaikea löytää kumppania, entä silloin jos tilanne kiristyy ja kilpailua tulee lisää seurustelukumppaneista?
Nyt haluaisin omin sanoin kuvailla itseäni; jos olisin nyt vapaa, olisinko ihmistyyppinä kiinnostava.? Olen nuori mies, vaalea iho ja tummanrusekat hiukset. Siniset silmät. Luonteeltani olen aika rauhallinen, mutta välillä hermostun stressaantuneena helpommin. Yritän pohjimmiltani ajatella ja uskoa kaikista hyvää, ja toivon kanssaeläjille vain hyvää. Pyrin kohtelemaan kaikkia tasapuolisesti ja huomioida mahdollisimman paljon. Itseäni unohtamatta. Pidän elokuvista, rauhallisista koti illoista, yhdessä asioiden tekemisestä ja kokemisesta. Siksi kaipaisin rinnalleni ihmistä, jonka kanssa jakaa elämän hyvät ja huonot asiat. Kuunnella ja tukea toista. Mun sisällä olisi niin paljon rakkautta ja lämpöä, kun vaan olisi joku joka haluaisi sen ottaa vastaan. Nykyinen kumppanini ei tunnu siitä haluavan. Rakastan romantiikkaa ja yhdessä vietettyjä helliä hetkiä. Pussailua ja tulevaisuuden suunnittelua. ( johon en nyt siis pysty uskomaan). Pienen kuvailun tarkoituksena on kysyä,
olenko sellainen ihmistyyppi josta joku ihana joskus minun elämässä voisi kiinnostuisi?
Minä ja kumppani yritetään kovasti saada suhde toimimaan, mutta aika näyttää miten käy. Nyt näyttää vain huonolta
Tällä hetkellä mikään ei vaan tunnu, eikä näytä miltään. En saa syötyä, nukuttua, nuo pakko oireet vaivaa, päätä särkee ja haluan niin kovasti pois tästä elämästä ja toivottomuudesta. 😭😭
Ehkä se kuitenkin siitä. Kiitos kun luit. Oli pakko purkaa tuntoja.
Ps. anteeksi sekavuus ja otsikko. Otsikko on siksi tuollainen, että antaa paremman kuvan aiheesta.