Päivittäinen kipu.

Päivittäinen kipu.

Käyttäjä HerKaramazov aloittanut aikaan 06.04.2021 klo 13:14 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 06.04.2021 klo 13:14

Moi.

Miten te jaksatte kulkea elämää kun jatkuva kipu vaivaa jokapäiväistä elämää? Oletteko käyneet lävitse samat kysymykset kuin minä? Miksi minulle tuli tämä krooninen kipu eikö muut taakat jo riittäneet? Miksei tämä kipu lähde pois? Kipu masentaa mieltäni…enkä jaksaisi yhtään hetkeä enään kivun kanssa!

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 14.04.2021 klo 10:54

Nuo kipu asiat ovat sellaisia, jotka todellakin ottavat päähän.

Olen huomannut että silloin kun kipu hellittää, niin jokin muu asia masentaa.

Minullakin kyllä hirveästi vaivoja.

Täytyy vain ulkoilla ei tässä muu auta. Sisällä jos on liikaa niin ajatukset synkkenevät.

Käyttäjä kirjoittanut 18.04.2021 klo 09:28

Kun saan itseni ulos, vaikka varjoonkin, en enää huomaa miten kipeä olen, kynnystä ylittäessä oloa helpottaa. Tähän aikaan vuodesta linnut lohduttavat.

Käyttäjä HerKaramazov kirjoittanut 18.04.2021 klo 11:59

Moi.

Minulle kynnys (tarkoitat varmaan oven kynnystä) ei vaikuta kipuun helpottavasti, tai pahentavasti.

Ymmärrän mitä tarkoitat...että kipu unohtuu ulkona...riippuu kovin paljon kivun määrästä.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 3 vuotta sitten. Syy: Korjaus
Käyttäjä hka kirjoittanut 10.04.2023 klo 17:24

ymmärrän teitä

 

järkyttävät kivut täälläkin…

 

koko oikean puolen keho pitäisi laittaa paikoilleen…

olisiko teillä jollain ehdotuksis/kokemuksia  jäsenkorjaajasta jossa olisi turvallista käydä?

espoossa tai pääkaupunkiseudulla?

tod turvallinen paikka pitäisi olla…

Käyttäjä hka kirjoittanut 03.07.2023 klo 22:01

HerKaramazov kirjoitti:
Moi.

Miten te jaksatte kulkea elämää kun jatkuva kipu vaivaa jokapäiväistä elämää? Oletteko käyneet lävitse samat kysymykset kuin minä? Miksi minulle tuli tämä krooninen kipu eikö muut taakat jo riittäneet? Miksei tämä kipu lähde pois? Kipu masentaa mieltäni…enkä jaksaisi yhtään hetkeä enään kivun kanssa!

 

ei tätä jaksakaan….

voimia sinulle ja kaikille muille myös

 

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 9 kuukautta, 3 viikkoa sitten. Syy: jouduin poistamaan viestini
  • Muokattu kirjoittajan toimesta 9 kuukautta, 3 viikkoa sitten. Syy: -