Pahoinpitely!!!

Pahoinpitely!!!

Käyttäjä Snowangel aloittanut aikaan 30.08.2010 klo 02:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Snowangel kirjoittanut 30.08.2010 klo 02:43

Tapahtui viime perjantaina, olin yksin liikenteessä, koska ystäväni olivat töissä, ja yksi sairaslomalla, joten se on riskibeelia lähteä ulos yksin, niin kuin tiedän! Mutta kun ei saa seuraa,niin lähdin sitten.! Joten olin kapakassa, ja oli hauskaa seuraa, juttu lensi, ja yksi kundi ihastui minuun, sitten vain muisti meni poikki klo. 2.00. yöllä! Heräsin kotoa 12.00.päivällä, käsi rikki (oikea) ja sekä musta turvonnut silmä, juoksin peiliin katsomaan! Järkytys kova, en muistanut mitään, kuka oli pahoinpidellyt,miksi, mistä kaikki alkoi!!! Ystäväni tuli, joten menin heti lääkäriin, he kuvasivat kädet, se oli revähtänyt pahasti, sain tukisiteen, ja hän vain määräsi kipulääkkeet! Menin ystäväni luokse kahville, joka oli todella vihainen siitä mitä mulle tapahtui, ja mä olin shokissa! Kaikki muut oli tavarat tallessa, paitsi i pod varastettiin ihka uusi(190)arvoinen. Mutta olin hengissä, olisi voinut tapahtunut pahemmin! Menin kapakkaan samana päivänä tilannetta selvittämään että mitä on tapahtunut, baarimikko sanoi mulla ihan eri kertomuksen, mitä ovimies sanoi mulle tänään, sitten selvisi enemmän! Ovimies sanoi että mut oli huumattu, ja etsitty ulkoa käsin, ja väkivaltaa käytetty! Joten aika paskana olo, syytän itseäni, miten luotettava ja tyhmä olin taas, se kokemus ei riittänyt kun tammikuussa minut huumattiin, ja käytettiin seksuaalisesti hyväksi, mutta nyt vain turpaan kovalla kädellä ja ryöstö! Mitä hemmettiä, mulla taas kuppa ei pysy,perässä onko mussa vika, olenko kävelevä katastrofi,jolle vain tapahtuu, joten mä en voi mennä mihinkään yksin, koska maailma on täynnä vain hulluja, ei tässä vain muuten pärjää!Nyt olen sairaslomalla, koska oikea käsi ei toimi, en pysty otetta pitämään, huomenna menen palaveriin, ja hävettää, mustasilmä ja ravintolapäälikkö rupee taas mussuttamaan, että mulla on jotain tapahtunut! Sitten menen poliisiasemalle, ja nostan rikosilmoitukse, ja sitten pohjolaan! Sellainen päivä, nyt tuntuu että mä en jaksa, tää vain paska ei lopu mun elämässään, tapahtuu vain uudestaan, ja mä pelkään että kohta mä en eläkkään!!! Ennen en pelännyt mitään, mutta nyt kun on haavoittunut niin monta kertaa, niin pelko iskee, mä pelkään itseäni, joten nyt mietin että meen koppaa puhdistaan terapiaan, koska mä en jaksa yksin mun kokemuksien kanssa!!!! Itsemurha ei ole ratkaisu mihinkään, mitä mietin huhtikuussa joka päivä, ja oli lähellä että olisin vahingoittanut itseään, mutta joku sanoi että nyt pitää vain ottaa päivä kerrallaan!!!
Oppiiko ihminen jotain joskus, tai ei koskaan?????

Käyttäjä meebu kirjoittanut 30.08.2010 klo 20:12

Hei!
Olen pahoillani että olet joutunut kokemaan tuollaista! Kukaan ei ansaitse mitään noin rumaa kohtelua! Mistä se ovimies tiesi että sinut oli huumattu? Mistä hän tiesi tapahtuneesta? Ja miksi se baarimikko kertoi jotain muuta? Onko heillä tai jommalla kummalla heistä osuutta tapahtuneeseen? Toivon todella että tekijä saadaan vastuuseen! Terapiaan meno on hyvä asia. noin kauheaa kokemusta ei tarvitse käsitellä eikä kestää yksin. Muista myös tukeutua ystäviisi ja muihin läheisiisi. Mä olen myös joskus kokenut väkivaltaa, joten tiedän miltä sinusta tuntuu. Voit kirjoittaa minulle jos haluat jakaaa kokemuksia. Muista että tämä ei ole millään tavalla sinun syytäsi! Se joka pahoinpiteli sinut ja käytti hyväkseen, on sairas saastainen p..kakasa!!! Voimia sinulle! ja muista ettet jää yksin pahan olosi kanssa!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 31.08.2010 klo 11:50

Heippa
Kaipa olet tehnyt rikosilmoituksen??? niin voisi esim valvonta kameroiden tallenteesta
löytyä kuka teki mitä.
Onneksi näitä ei tapahdu useasti mut kun kohdalle sattuu niin on kurjaa.
Mut vastaisuuden varalle .
Älä ole vahvassa humalassa.
Alä jätä valvomatta ruokia ja juomia.
Aina olisi joku joka huolehtisi.
Voi sitä yksinkin olla mutta maalaisjärkeä kun käyttää niin pääsee aika pitkälle.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Snowangel kirjoittanut 31.08.2010 klo 22:15

Tein, rikosilmoituksen heti maanantaina, ja poliisi rupee tutkimaan pahoinpitelyä(he katsovat baarin valvontakamerat sekä kuulustelee työntekijät) Luulen että, poke pelkää nyt että on henkilökunnassa on myöskin vikaa, koska tekijät odottivat minua ulkona, ja jos tapahtuma ei ole tapahtunut sisällä, niin jossain muualla, mihin mut on viety, ja pahoinpidelty, ja en edes tiedä miten tulin kotio! Olivatko ne heittäneet mut johki ojaan ja mä siitä kävellyt itse kotio! Tein vakuutuksen paperit(tapaturmavakuutus sekä multa varastettiin i pod, sekä rahaa lompakosta), vakuutus korvaa pienen osan siitä, mutta onhan se jotain! Nyt on neljäs päivä, ja silmäkulma on kipee, ihan keltaisenmusta/ olkapää on tosi kipee, kannan kantosidettä koko ajan, en voi oikeen tehdä mitään sillä!Vedän kipulääkkeitä naamaan. Sairasloma loppuu huomenna,joten työkunnos käsi ei ole, menen lääkäriin uudestaan, ja hän antaa koko loppu viikon saikkua, koska en voi työssäni nostalla yhtään mitään! Tunne on tosi huono, aluksi syyttelin itseäni aika pahasti, mutta ei se ole mun vika, olin yksin, ja joku pisti jotain lasiin, ja käytti tilannetta hyväksi, ja ei ketään oikeuta lyömään naista nyrkillä päin kasvoja ja rikkoa oikea käsi, ja tekijä oli mies, jos nyt ei useampi(luulen että on).Mutta opin numero yksi, en lähde yksin baarin enää, koska mä pelkään jos sattuu uudestaan jotain tälläistä, olen jo liikkunut yksin 4 vuotta...mutta nyt en enää, tyttökaverin otan mukaan! Olen varovainen ihmisten kanssa! Ainut mitä harmittaa, on että en pääse töihin, enkä pysty tekemään mitään tämän viikon, jotta käsi paranee kunnolla! Ja kiitän luojaa, että ei tapahtunut pahemmin, esim. joukkoraiskaus....ja onneksi mulla oli kuukautiset niin ei kukaan kajonnut muhun seksin merkeissä! Sen kyllä huomaa varmasti,aamulla, tuntuu varmasti alapäässä! Otan päivän kerralla, paranemisen suhteen! Ja yritän tässä henkisesti parantua myös, olla tapahtuneesta sinut ja itseni kanssa myös! Huomenna on uusi päivä ja parempi olo 🙂, kiitos tuestanne!!!

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.09.2010 klo 11:55

Heippa
Joo älä todellakaan syytä itseäsi ei syy ole sinussa sinä olit uhri.
Ja edelleen voit sinä yksinkin liikkua ja olla ravintolassa mut ikinä ei pidä jättää
esim juomisia vartioimatta tai yksin pöytään ja yksin ei humalassa kannata lähteä
esim kotia kävelemään menee taksilla sillä humalainen on helppo uhri ja jos on viellä
laitettu jotain aineita niin ei tajua mitään.
Mut onneksi olet selvinnyt pienin ruumiillisin vaurioin henkiset varmaan on raskaammat.
Ikävä kyllä suomikaan ei ole mikään lintukota mut on kummiskin turvallinen maa.
Mut kun kohdalle sattuu niin ei paljon lohduta.
Kaunista syksyä sinulle