Tapahtui viime perjantaina, olin yksin liikenteessä, koska ystäväni olivat töissä, ja yksi sairaslomalla, joten se on riskibeelia lähteä ulos yksin, niin kuin tiedän! Mutta kun ei saa seuraa,niin lähdin sitten.! Joten olin kapakassa, ja oli hauskaa seuraa, juttu lensi, ja yksi kundi ihastui minuun, sitten vain muisti meni poikki klo. 2.00. yöllä! Heräsin kotoa 12.00.päivällä, käsi rikki (oikea) ja sekä musta turvonnut silmä, juoksin peiliin katsomaan! Järkytys kova, en muistanut mitään, kuka oli pahoinpidellyt,miksi, mistä kaikki alkoi!!! Ystäväni tuli, joten menin heti lääkäriin, he kuvasivat kädet, se oli revähtänyt pahasti, sain tukisiteen, ja hän vain määräsi kipulääkkeet! Menin ystäväni luokse kahville, joka oli todella vihainen siitä mitä mulle tapahtui, ja mä olin shokissa! Kaikki muut oli tavarat tallessa, paitsi i pod varastettiin ihka uusi(190)arvoinen. Mutta olin hengissä, olisi voinut tapahtunut pahemmin! Menin kapakkaan samana päivänä tilannetta selvittämään että mitä on tapahtunut, baarimikko sanoi mulla ihan eri kertomuksen, mitä ovimies sanoi mulle tänään, sitten selvisi enemmän! Ovimies sanoi että mut oli huumattu, ja etsitty ulkoa käsin, ja väkivaltaa käytetty! Joten aika paskana olo, syytän itseäni, miten luotettava ja tyhmä olin taas, se kokemus ei riittänyt kun tammikuussa minut huumattiin, ja käytettiin seksuaalisesti hyväksi, mutta nyt vain turpaan kovalla kädellä ja ryöstö! Mitä hemmettiä, mulla taas kuppa ei pysy,perässä onko mussa vika, olenko kävelevä katastrofi,jolle vain tapahtuu, joten mä en voi mennä mihinkään yksin, koska maailma on täynnä vain hulluja, ei tässä vain muuten pärjää!Nyt olen sairaslomalla, koska oikea käsi ei toimi, en pysty otetta pitämään, huomenna menen palaveriin, ja hävettää, mustasilmä ja ravintolapäälikkö rupee taas mussuttamaan, että mulla on jotain tapahtunut! Sitten menen poliisiasemalle, ja nostan rikosilmoitukse, ja sitten pohjolaan! Sellainen päivä, nyt tuntuu että mä en jaksa, tää vain paska ei lopu mun elämässään, tapahtuu vain uudestaan, ja mä pelkään että kohta mä en eläkkään!!! Ennen en pelännyt mitään, mutta nyt kun on haavoittunut niin monta kertaa, niin pelko iskee, mä pelkään itseäni, joten nyt mietin että meen koppaa puhdistaan terapiaan, koska mä en jaksa yksin mun kokemuksien kanssa!!!! Itsemurha ei ole ratkaisu mihinkään, mitä mietin huhtikuussa joka päivä, ja oli lähellä että olisin vahingoittanut itseään, mutta joku sanoi että nyt pitää vain ottaa päivä kerrallaan!!!
Oppiiko ihminen jotain joskus, tai ei koskaan?????
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.