paha olla

paha olla

Käyttäjä bluesgirl aloittanut aikaan 31.08.2008 klo 01:45 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä bluesgirl kirjoittanut 31.08.2008 klo 01:45

nytkin kello on kohta kaksi yöllä enkä saa nukuttua siis päätin kirjoittaa tänne….. olen masentunut elämässäni on tapahtunut melko hunoja asioita eli koulukiusaus ja seksuaalinen hyväksikäyttö….. ja nyt mulla on kyllä lääkkeet mutta mulla ei ole mitään keskusteluapua tällä hetkellä……juuri nyt tuntuu todella pahalta

asun yksin ja olen muutenkin yksinäinen mulla ei ole montaakaan ihmistä jonka kaa vois noista asioista jutella….. tuntuu oikeasti että päässä kohta todella pimahtaa…..

Käyttäjä kirjoittanut 01.09.2008 klo 14:59

Hei sulle, minäkin kirjottelen tänne öinä minä en pysty nukkumaan, välillä lähettelen, välillä en ym. Tuntuu vain että jonku kanssa puhun, kun tänne kirjotan. Yöt ovat kamalinta aikaa vaikka syönkin unilääkkeet mutta sen vaikutus on kai lakannut.

Sinun kirjotuksesi oli niin lyhyt etten oikein muuta osaa sanoa, vastasin jotta huomasit että luin.

Käyttäjä bluesgirl kirjoittanut 02.09.2008 klo 08:46

moikka no kirjoitukseni taisi olla melko lyhyt..... en enää tahdo jaksaa mitään aivan liikaa on tapahtunut kaikkea huonoa......

eikö sitä nyt hyvänen aika voisi mulekin välillä tapahtua jotain hyvää?

Käyttäjä särkynyt elämäni kirjoittanut 02.09.2008 klo 09:51

☹️ Mullakin on sama juttu olen koulukiusattu ja käytetty hyväksi .Eikä minulla ole ainuttakaan ystävää/kaveria olen ihan yksin.
Olen sinun kohtalotoverisi.
Tuntuu etä pää mullakin halkeaa kun ei ole ketään tukemassa mua,haikailen vielä menneeseen mutta mun pitäs alkaa elämään en vain pysty kaipaan häntä niin.Hän oli mun ensirakkaus ja on vieläkin..vaikka hän on mennyt rajan taa 😭😭😭😭.

Käyttäjä Psyko? kirjoittanut 02.09.2008 klo 17:32

joo kirjoitelkaa vaan tänne aina kun siltä tuntuu. Toivottavasti saatte apua ja uusia kavereita joiden kanssa voi jakaa myös elämän vaikeat asiat. TSEMPPIÄ!!! P.S myös http://www.tukiasema.net/chat on hyvä paikka, vaikkakin tauolla nyt, siellä on ympäri vuorokauden ihmisiä.

Käyttäjä bluesgirl kirjoittanut 04.09.2008 klo 21:25

joo nyt ei enää jaksa edes puhua no huh että sitä ihminen voi mennä huonoon kuntoon

Käyttäjä JustMe kirjoittanut 29.09.2008 klo 18:41

Minä kyllä jaksaisin puhua pälättää vaikka kaikki päivät, jos olisi jotakin yhteistä mistä puhu.

Toisen ihmisen läheisyys on myös tärkeää, että joku toinen on siinä lähellä ja hyväksyy, vaikka olisi paha olla eikä jaksaisi puhua.

Mulla on paha olla, mutta luulen, että se johtuu toimettomuudesta. Tarvitsisin jotakin mielekästä ja fiksua tekemistä. Mua on yritetty ohjata klubitaloille ja mielenterveysongelmaisten päiväpaikkoihin, mutta ne eivät minulle sovi. Tuntisin itseni todella sairaaksi. Haluan olla tervehenkisten ihmisten kanssa tekemisissä ja tervehtyä, jos nyt olen mielenterveysongelmainen. Kukaan lähelläni ei pidä minua mielenterveysongelmaisena, vaikka olen saanut rankan diagnosin. Olen konfliktissa ammattiauttajien kanssa ja se on raskasta. Sen lisäksi pelkään heitä, pelkään että järjestävät minut pakkohoitoon. Mulla on kamala ja todella masentava tilanne.😭

En osaa laittaa noita hymiöitä, meni ihan harjoitteluksi. Saa nähdä onnistuinko. Tulikohan nyyh vai cool vai mitä!