Päättämättömyys, tavaroiden hukkaaminen,
Mulla on ongelma. Kuten kaikilla täällä jokin on.. Mun ongelmani on päättämättömyys. Kai siihen on jokin diagnoosikin olemassa. Ja mistä se johtuu.. varmaan lapsuudesta ja sen traumoista ja siitä ja tästä.
En osaa ostaa vaatetta ilman suurta pohdintaa. Onko se hyvä, tuleeko sitä käytettyä, onko hinta sopiva, onko muualla edullisempi…
en osaa päättää menenkö elokuviin (kuten kävi eilen) jahkasin niin kauan että se meni ohi.. 😠
en osaa päättää mitä laitan päälle aamulla kun lähden kouluun/töihin. 😟 vaihdan vaatteita edestakaisin, ei tää.. kengät ei sovi… väri väärä.. housut…missä ne edes on.
En osaa päättää mitä syön kun olen liikenteessä ja nälkä iskee. Onko sittenkin jossain edullisempaa ja parempaa.. Joskus jätän syömättä. mutta onneksi järki sanoo jotain siinä vaiheessa. Saatan miettiä että okei syön kotona kun olen kuitenkin tekemässä ruokaa lapsille.. ( matkaa kotiin koulusta /töistä 90km.)
Mutta, kun löydän jotain erittäin hyvää kuten kengät kaupasta silloin en mieti hetkeäkään otanko vai en. Kun ne tuntuvat hyvältä heti tiedän että olen varma päätöksessäni.
kouluun /Töihin lähtiessäni saatan vatvoa hiusten laittoa tai meikkiä niin että kiire tulee.. ja palaan hakemaan jotain kun unohdan ja taas palaan… 😠
Tästä on tullut jo ongelma. Miehenikin sen jo sanoo. Olen opetellut tekemään niin että ensimäinen ajatus tai intuitio asiasta pitää hyväksyä.
Sitten hukkaan tavarani joka paikkaa. Huomasin että olen muuten hukannut yhden takkinikin.. 😟 silmälasit, kännykkä, sormukset, avaimet. Onneksi lapset ovat tallessa. ☺️
onko kellään keinoa tähän hommaan. Miten saan itseni päättäväiseksi ihmiseksi.
Miehen valintakin on ollut 10vuoden prosessi. Kun tiesin mitä haen niin sitä sitten etsin.. ja sain sellaisen. Joku oli juoppo, joku ääliö, joku oli liian lyhyt, joku oli henkisesti väkivaltainen.. Mutta löysin oikean. 😍
Olenko vain liian vaativa?