Onko sinua kantanut elämässä joku ajatus?

Onko sinua kantanut elämässä joku ajatus?

Käyttäjä erakoksiko aloittanut aikaan 27.07.2011 klo 06:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 27.07.2011 klo 06:26

Minua on kantanut ajatus, jonka sain serkultani nuorena:
”rakasta aina enemmän kuin sinua rakastetaan. siinä älä jää koskaan toiselle sijalle.”
Hän kirjoitti sen minulle korttiin, joka on jossain mistä en enää sitä löydä, mutta ajatusta en ole unohtanut.
Aina ei ole ollut helppoa sitä muistaa.

Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 28.07.2011 klo 10:07

Tuorein kantava ajatus elämässäni:

Minulla on oikeus olla olemassa juuri tällaisena kuin olen.
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Ise olen ajatellut sen niin, että kaikkien vajavaisuuksieni kanssakin: herkkyyden, uupumusalttiuden, ahdistuneisuuden ja vaikka minkä kanssa: juuri sellaisen kuin olen.

Käyttäjä verso kirjoittanut 30.07.2011 klo 18:52

Yhdyn edelliseen mutta sen lisäksi se, että kristinusko Jumala on tullut ihmiseksi ja elänyt ihmisen osan ollen sekä Jumala että ihminen. Tämä tapahtuma on avannut ihmisille mahdollisuuden elämään Jumalan yhteudessä, rakkaudessa. 🌻🙂🌻

Käyttäjä Meddy43 kirjoittanut 30.07.2011 klo 20:20

Minä jaksan Psalmi 23 avulla:
Herra on minun paimeneni; eikä minulta mitään puutu..."
Ja kristinusko yleensäkin kantaa. Joskus täytyy vain vähän muistuttaa itseään siitä 😉
Voimia kaikille,
Meddy43

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 31.07.2011 klo 19:22

"Kuuntele sydäntäsi. Elämä ohjaa."

Käyttäjä pala lasia kirjoittanut 31.07.2011 klo 23:33

Mua kantava ajatus on tuttu uskontotunnilta: kohtele lähimmäistä niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. (Siinä on kyllä tullut myös satutettavaksi.)

Hymyyn vastataan hymyllä. 🙂

Olen kuunnellut läheisteni murheita ja tukenut heitä. Nyt, kun mulla on vaikeaa, olen saanut vastavuoroisesti tukea.🙂👍

Käyttäjä verso kirjoittanut 01.08.2011 klo 19:28

Yks teologi sanoi, että Jumala on hirveän kiinnostunu meistä ja elämämme joakisesta yksityiskohdasta. Kovaa kokenut ns. nihilisti sanoi mussa ei voi olla mutta asia on kuitenkin noin, miten tuo teologi sen selitti. Pahuus tulee ihmisistä, ei koskaan Jumalasta.