Onko oikeita ystäviä olemassa?
Jaahas, kuinkakohan tän aloittaisi? Jospa sitä kertois hieman itsestäni näin aluksi. Elikkä olen 28vuotias (kohta29v) miehen alku, olen vakituisessa työsuhteessa, ja sinkkuna tällähetkellä. Mulla on tässä mennyt jo jonkin aikaa huonosti vähän joka suhteessa. Jotenkin olen onnistunut sotkeen aikalailla koko elämän. Taloudellisesti olen pikkuhiljaapäässyt jaloilleni, vaikka olen onnistunut nekin sotkeen tässä ajankuluessa.
Mummonikin nukkui muutama päivä sitten pois :'(
Ystävät joille puhua niin niitä ei oikeastaan ole yhtään. Ne mitä omistan tällähetkellä on sellasia että toinen jolle voisin puhua niin silloin kun haluisin puhua niin ei millään ole aikaa tai muuten vaan ei kiinnosta ja sitten kun odotan että olisi aikaa niin eipä kuulu puhelua. Toinen tapaus on aikalailla samanlainen mutta sille pystyn puhua kumminkin hieman helpommin, mutta myös se on sitä että juuri silloin kun tarvisin ystävän tukea niin eipä kuulu mistään mitään. Tälläistä on jo jatkunut useita kuukausia ja joutunut itkeen itsensä uneen, kun muu ei auta.
Useita kertoja kun olen tullut töistä kotiin niin väsähdän joko sohvalle töllöö kahtoo tai sitten painun aan sänkkyyn tietokoneen viereen ja herään seuraavana päivänä takas töihin. ☹️