Onko jotakuta auttanut lääke nimeltä Voxra?

Onko jotakuta auttanut lääke nimeltä Voxra?

Käyttäjä LiljaLaaksosta aloittanut aikaan 04.10.2013 klo 13:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä LiljaLaaksosta kirjoittanut 04.10.2013 klo 13:40

Heip!

Kyselen, että onko ketään auttanut ahdistukseen/masennukseen tai uupumiseen lääke nimeltä Voxra? Toisaalta hassua täällä kysellä, sillä jos jotakuta olisi todella kunnolloa auttanut, niin en tiedä olisiko hän ENÄÄ täällä keskustelemassa..

Käyttäjä Kirunaali kirjoittanut 04.10.2013 klo 15:11

Oivallinen huomio tuo loppulauseesi, Lilja 😉

Mulla on Voxraa 300mg tabletti aamulla. Sen pitäisi todellakin olla aktivoiva, mutta mulla ei ole väsymys mennyt, eikä edes vähentynyt. Sitä en tiedä, millainen voisi olla suurin annostus, mikä voitaisiin määrätä.

Olen syönyt sitä jo varmasti yli puoli vuotta, eli kyllä vaikutus on jo se, mikä on.
Mulla on lisänä aamulla Efexor, tai toisella nimellä sitä mulle myydään, eli Venlafaxin.
Senkin pitäisi olla hereillä pitävä, mutta kun ei. Luulen tosin että mulla täytyy olla jokin krooninen väsymysjuttu. Sitä on ollut kuitenkin oikeastaan koko aikuisiän.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 04.10.2013 klo 18:11

Mä söin joitakin kuukausia Voxraa, mutta en huomannut sillä mitään vaikutusta - paitsi lompakossa. Se kun on kallis lääke. Tosin eipä mulla mikään muukaan lääke pahemmin tunnu auttavan.