Toinen lähetys, ensimmäinen lensi taivaaseen.
Kiitos mutta nettitesteissä on kyse vaan hyvästä onnesta ja voi saada älyykkyyden arvosanan.
Teen taas masennustestiä. Joka näyttää olevan ainut aktiviteetti johon jaksan osallistua.
Olisin kai enempi masentunut jos laittaisin ruksin tähän "Tapan itseni, kun siihen tulee tilaisuus" Tähän jämähdin miettimään mikä olisi se tilaisuus jossa en voisi itseäni tappaa. Ei ole kohtaa etten kuule jaksa nyt itseäni tappaa, palataan asiaan toisella kertaan.
Tämä on huolestuttavaa "Minua eivät enää liikuta asiat, joista aiemmin raivostuin". Olen kaikkien kanssa yhtä mieltä, koska pääsen niin helpommalla. Sanoisin aivan sama mutta siihen olen jo liian vanha.
"Väsyn lähes tyhjästä". Niin miten voi näin väsyttää vaikkei tee yhtään mitään. Voi se olla myös laiskuuttakin.
"Tarkkailen ruumiintuntemuksiani niin paljon, ettei muille ajatuksille jää aikaa"- Oikeastaan se on tämän testin syytä. Riittäisi, että tarkkaislisin vain fyysistä ruumistani mutta kun löysin testin, aloin tarkkaileen myös päätäni.
" Et ole vielä vastannut kaikkiin kysymyksiin", punaisella. En oikeasti jaksa, sorri sulle testintekijä. Nyt en kyllä tiedä miten voin henkisesti.
Huomenna lääkäri ja muutan vähäksi aikaa vanhempieni luokse. Koska olen samaa mieltä kaikkien kanssa etten yksin jaksa. Sitten, kun taas jaksan olla eri mieltä muutan takaisin kotiin.
Saa nähä lähteeko tämä viesti nyt.