Onko elämällä merkitystä?
Elämän merkitys. Onko sillä sitä? Tarkoitusta?
Pahoittelen sekavaa tekstiä, mutta olen lopen väsynyt…
Ei ainakaan omassa elämässäni. Elämä on jatkuvaa selviytymistaistelua ja kamppailua. Erityisesti henkisesti. En tiedä asiaa joka ei ahdistaisi. Se, mikä niihin auttaa, vaihtelee paljon. Tällä hetkellä moneen on tuonut apua naapurin nuoripari. Heillä on pieni lapsi. En tiedä nimiänsä, en ole koskaan jutellut. Moikataan vain käytävässä. Heidän olemassaolo on tuonut mun mielenterveyteen apua enemmän kuin mikään vuosiin. Nyt sekin loppuu, kun he kai muuttavat yksiöstä pois. Tällaisesta avun saaminen on epänormaalia. Tiedän sen. Pelkään miten tai mistä nyt saan helpotusta ahdistukseen. Jotenkin heillä on ollut suuri merkitys, mun elämässä mun mielenterveyteeen, eikä he edes tiedä, tai tule koskaan sitä tietämään. Eikä kukaan muukaan. Koskaan. Se o asia johon olen pelkojen ympäröimänä voinut tuudittautua, ja olo silloin parempi. Nyt sekin apu katoaa. Mitä tehdä?
Tällä hetkellä mä en näe elämällä mitään merkitystä, jokainen päivä on sitä, että toivon että se olisi viimeinen, jokainen aamu ahdistuksen syy ja seuraus, jokainen päivä haave että ei eää koskaan heräisi, jokainen yö pako todellisuudesta toiseen.
Antaisin melkein mitä vain, jos pääsisin täältä pois. Heti. Siihen loppuisi kärsimys, pelot ja se, miten jokainen asia tuo ahdatuksen mun elämään. Sen laukaisee jopa kadulla vastaan tuleva henkilö. Toteutumattomat haaveet, joita todellisuus vahvistaa.
Seinät kaatuu päälle. Haluan ikiuneen, syvään sellaiseen ☹️
Elämä muuttuu liikaa, ja se lisää pahaa oloa ja masennusta. Yksinäisyys. Olenko tuomittu siihen? Saanko koskaan perhettä? Unelma, jonka takia kuolisin vaikka heti. Mutta ei mulla ole mahdollisuutta, eikä ketään ole mulle tarkoitettu. Näin pääni sisällä ajattelen, ja sydän itkee, kun unelmoin, herään todellisuuteen ja petyn, kun on taas aamu joka elää sateisessa haavemaailmassa.
Onko teidän elämällä tarkoitusta?