Omat jutut ja vieraat kommentit

Omat jutut ja vieraat kommentit

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 07.09.2020 klo 17:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 07.09.2020 klo 17:42

Piti aloittaa alusta. Nyt olen kipeänä, toivoa sopii ettei ole vakavaa. Itsemurhaa en haudo. Ja psyykkeeni on suht´koht´kunnossa. Mutta minulla taitaa olla syys-flunssa. Taisin palelluttaa itseni viikonloppuna. Ja kärsin flunssa-oireista. Olen ottanut flunssa-lääkettä, mutta sen vaikutus on vain 3 tuntia. Hyvää jatkoa kaikille. 7.9.2020.

Käyttäjä kirjoittanut 08.09.2020 klo 07:24

Olen suht´ koht´ kunnossa, mutta taidan levätä tämän päivä, ja kattoa sitten huomisen.

Käyttäjä kirjoittanut 08.09.2020 klo 19:08

Kohtalon huomaan. sain kuin sainkin raha-asiat omaan hoitooni. Huomasin heti ettei vuokrani täsmää vuokrani kanssa jota edunvalvonta tarjosi minulle, olivat maksaneet ylimääräistä, johtuen siitä etteivät viitsineet katsoa vuokralaskua kokonaisuudessaan.

Nyt pitää hoitaa homma huomaamattomasti ja hiljaisuudessa, ettei tapahdu salaisuuksien purkua, joka voisi vaikuttaa jatkoon. Tuulen tuivertaessa ja sateen valuessa taivaalta. Kävin ulkona hakemassa tupakkaa huoltoasemalta ja astuin isoon lätäkköön. Siellä oli ulkona aika monta koirien ulkoiluttajaa. Monilla on 2 koiraa täällä päin, mutta on yksi koirasiakin. Olen nöhnyt jopa kissaa ulkoilutettavan hihnassa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2020 klo 08:07

Työnantajani oli sitä mieltä että olisin vielä tämän päivän poissa työstä. Jos ne soittaisi ja pääsisi siihen korona-testiin.

Käyttäjä kirjoittanut 09.09.2020 klo 17:57

Kävin lääkärissä ja korona-testissä.

Just tulin saunasta, sitä ennen söin voileipää ja tomaattikeittoa.

Käyttäjä kirjoittanut 10.09.2020 klo 07:59

Olo ei ole parantunut, mutta en usko että on kuumetta. Edelleen olo on kuin olisi krapulassa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.09.2020 klo 09:01

Tänään pitäisi lääkärin soittaa tuloksista, jos ne ovat valmiit. Saa nähdä kuinka hyvää hoitoa minä saan tänään.

Käyttäjä kirjoittanut 12.09.2020 klo 11:21

Korona-testi oli negatiivinen. Jo pelästyin kuin ei mitään kuulunut. Nyt voin rauhassa suunnitella tulevaisuuttani. Mitä keksisin tekemistä syyslomalleni?

Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 10:16

Lopetin tupakoimisen tänään. Motivaatio edelleen rahassa ja yleensä polttamieni tupakoiden määrässä. Poltin mielestäni ihan liikaa, enkä saanut vähennettyä, joten lopetin kokonaan toistaiseksi.

Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 15:20

Tänään on ollut nuhaa ja yskää.