Olen miettinyt itsemurhaa, mutta kun on sellainen tunne että silloin joutuu helvettiin... Tai sitten kuolema on kaiken loppu.
En vaan jaksaisi tätä paska sairautta. Jumala on julma olento jos on minulle tämän taudin antanut.
Alan olla jo aivan poikki. En jaksaisi enää. Olen koko ajan väsynyt ja ahdistunut ja masentunut.
Kaveri veti itsensä hirteen ja tuntuu siltä että itsekin joudun vielä joskus kokemaan saman kohtalon...
Haluaisin olla terve ja elää tavallista elämää. En halua kuolla, mutta kun en vaan jaksa elää. Voiko, jos Jumala on olemassa, hän antaa anteeksi itsemurhan?
Tuntuu että se on ainut vaihtoehto. Mun elämä on ollut niin hirveetä että tuskin helvettikään tuntuisi tätä pahemmalta.
Oikeestan se kaverin itsemurha on vaikuttanut niin paljon että olen itsekin sen partaalla.
Miks Vitussa sen piti tehdä se? Mietin sitä yötä päivää...
Sitten mietin koulu vaiheitani.
VArsinkin ylä-astetta. Kun mua kiusattiin ihan helvetisti. Siitä tää kaikki alko, kun luokka toverit olivat kuin saatanoita ja kiduttivat minua.
Ja en uskaltanut kertoa opettajille, kun häpesin niin paljon.
Sitten sairastuin lukion puoli välissä ja 10 vuotta on mennyt ahdistuksen kanssa kamppaillen. Ja olen ollut myös psykoosissa.
Sanon jos tätä lukee jonkun koululaisen äiti tai isä: varmistakaa ettei lastanne kiusata ettei hän vaan joudu kulkemaan tällaista helvetillistä tietä kuin minä...
Kukaan ei ole niin arvoton että ansaitsisi kiusatuksi tulemisen...