olenko vakavasti sairas vai en

olenko vakavasti sairas vai en

Käyttäjä huawei aloittanut aikaan 10.04.2020 klo 22:16 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä huawei kirjoittanut 10.04.2020 klo 22:16

on tämä taas tämä elämä…syvältä

mulla on nyt todettu munasarjalöydös, eli käytännössä kasvain. lääkäri arvioi veistä… nyt odottelen aikaa että pääsen siis tutkimukseeen ja siinä leikkauksessa siis selviää onko hyvän vai pahanlaatuinen kasvain. on tämä raskasta aikaa. eilen tuntui että en jaksa kun olenniin paljon kokenut vääryyttä muutenkin.  eilen ahdisti , mutta puhuminen auttoi sukulaisten kesken. tuntui että eilen pää hajoaa(pääsiäisen kunniaksi)….   en ymmärrä mitä minun pitää vielä kestää, miten paljon yksi ihminen voi oikeasti sietää/kestää elämänsä aikana … mutta selvisin siis eilisestä, tänään olen sulatellut asian että leikkaus tulee ja voi olla kumpi kasvain vaan….:( elämä on epäreilua ainanki mulle )

Käyttäjä kirjoittanut 12.04.2020 klo 08:38

Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Hyvää pääsiäistä.

Käyttäjä huawei kirjoittanut 23.04.2020 klo 20:46

no on nämä yksiköt sitten niin eri mieltä asioista.   nyt kävin siis julkisessa keskussairaalassa ja ottivat kaikki mahdolliset testit. hyvänlaatuinen kysta, jonka seuranta on 3n kk n päästä. olenhan tosi onnellinen:)  siellä 3 lääkäriä arvioi samalla lailla:)     otettiin siis verikokeet yms. pääsin siis säikähdyksellä. olinkin jo vähän epätoivoinen, mutten enään:)

elämä siis jatkuu, töissä on kivaa kun sattuu ne parhaimmat työkaverit samalle vuorolle:)

niitä koitan vaalia, hyviä hetkiä, sitten on ne ailahtelijat....en haluakaan niitä miettiä.... en ole täydellinen , tänään sain sen taas kokea 🙂  töissä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 25.04.2020 klo 10:59

Kiva kuulla! 🙂