Olenko tyhmä vai liian mustis

Olenko tyhmä vai liian mustis

Käyttäjä Tarjuli2 aloittanut aikaan 02.03.2011 klo 19:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tarjuli2 kirjoittanut 02.03.2011 klo 19:28

Olen seurustellut vaihtelevasti miehen kanssa joka on minua 11 vuotta nuorempi. Kerran hän on suutuspäissään vahvasti humaltuneena pettänyt minua.Asia puhuttiin ja annoin anteeksi.Olemme ollet yhdessä siitä jo puoli vuotta.Minulla ei ole varsinaisesti syytä epäillä,mutta kun en nää häntä mieltäni alkaa kaivaa epäily entäs jos hänellä on toinen.Sitten eredyin kysymään asiaa heikkona hetkenä ja hän suuttui.Pyysin anteeks mutta hänen pitää miettiä.Rakastan häntä tosi paljon ja en osaa olla ilman häntä.Nyt pelottaa että jättääkö hän minut.Mitä muuta voin olen pyytänyt anteeksi.En osaa rauhoittua.Miksi tämä on aina näin vaikeaa.Sivusta on varmaan helppoa sanoa jätä.Se ei vaan ole niin helppoa.Auttakaa mitä teen….

Käyttäjä LadyRed kirjoittanut 04.03.2011 klo 20:13

Hei!
Ilmeisesti tuo pettämisasia painaa sinua vieläkin,koska epäilet hänellä olevan joku toinen.
Puhu asiasta hänen kanssaan vielä.Kyllä saat asiat rullaamaan!Usko pois.

Käyttäjä hps0 kirjoittanut 06.03.2011 klo 04:41

Millainen suhteenne muuten on?

Käyttäjä dies nafastus kirjoittanut 06.03.2011 klo 12:07

On aina hankalaa jos joku kertoo "suutuspäissään" pettäneensä. Tottahan siitä tulee pelko, että aina kun on suutuksissa on mahdollista. Muutenkin vihaisena "kostaminen" antaa hiukan ennustetta monesti toistuvasta toimintatavasta.

Täytyy teidän saada asiasta puhuttua. Pelko suurenee kun se on hallitsematon läjä asioita jotka kuvittelee ja asioita jotka tietää.

Sinun kannattaa kertoa että olet tavattoman kiintynyt häneen, voi kuitenkin olla että ikäeronne takia olette erilaisessa kohdassa ihmissuhdetarpeitanne. Myös sitoutumispelko saattaa saada aikaan "riehumista".

Toivon että teillä on samanlaisia tunteita toisianne kohtaan🌻🙂🌻

Käyttäjä Tarjuli2 kirjoittanut 14.03.2011 klo 17:42

Asiasta on puhuttu, kaikki näyttää nyt paremmalta. Luottamusta ei ehkä enää koskaan ole samalla tavalla kuin ennen, mutta aika näyttää. Tunteet ovat molemminpuolisia. 😍