Olenko minä pelkuri vai rohkea?

Olenko minä pelkuri vai rohkea?

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 26.10.2020 klo 16:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2020 klo 16:19

Nykyään identtiteetti ja tietoturva ovat jokaiselle tärkeitä. En haluaisi olla nyt joutunut kiristyksen uhriksi persoonallisuuden hoitamisen tähden. Monille arkaluontoiset asiat ovat identtiteettiä lujittavat persoonallisuuden osa alueet. Näiden ei pidä tulla esille, ja heikentää persoonallista kasvatusta ja persoonallista käytöstä. Jokaisella pitäisi olla luotettava persoonallisuus, mutta näin ei ole kaikilla. 😀

Käyttäjä kirjoittanut 26.10.2020 klo 17:46

Kaikenlainen muiden persoonallisuuden tutkiminen ja analyysi pitäisi jättää palvelualojen haltuun, mutta esimerkiksi narkomaanit ja muut rikolliset eivät tee näin, ja joidenkuiden pitkälle alkoholisoituneiden en uskalla kuvitella tekevät näin. Vaikka tämä kehitys johtuu suurimmaksi osaksi tunteista ja aistimuksista, on olemassa persoonakohtainen identtiteetti, joka periaatteessa on luottavainen, ja näin ollen helposti haavoittuva yksilö, jonka ei pitäisi kyetä analysoimaan omaa persoonallisuuttaan itsenäisesti. Siitä syystä hänen kohdallaan tämä identtiteetti kriisi saattaa olla tulevaisuudessa pahempi kuin menneisyydessä. Itse en uskalla ajatella asiaa, joka olisi saattanut tulla ilmi jos olisin joutunut identtiteetti rikoksen uhriksi, se olisi koskenut hoitavia lääkäreitä ja hoitajia yhtä lailla, eikä se olisi säästänyt edes eduskuntaa, joka säätää abortti lakia, valinnanvapaudessa.

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2020 klo 21:08

Aktiivisesti persoonaansa hoitanut identtikriisistä kärsivä lähimmäinen on joutunut paljastuksien aiheuttaman muutostarpeen uhriksi. Nämä usein ulkomaalaiset analysoivat heidän tapojansa ja tottumuksiansa uudesta näkökannasta, ymmärtämättä heidän kielellisiä erojansa. Yksinkertaisilta näyttävät asiat ovat saaneet karmaisevat mittasuhteet. Tulevaisuudessa he ovat kuin taidetta, noilta karmaisevilta vuosiltansa, joita heidän heikkoutensa ruokkii. Miksi eivät pärjänneet ilman analyysia!