Olen yksin ja pelottaa
Tämä on todella vaikeaa, en ole pystynyt puhumaan näistä asioista juuri kenellekkään. Minulla menee huonosti, ja on mennyt huonosti jo pitkään. Ja häpeän sitä todella paljon. Häpeän sitä että
kotona on puoli vuotta vanha homeinen tiskivuori, ja koko paikka on aivan liassa. Häpeän etten osaa hoitaa omia asioitani. Häpeän sitä etten käy töissä. Häpeän että unohtelen asiota kuin dementia- potilas, vaikka olen vasta 23 vuotias. Häpeän että nukun kahteen iltapäivällä. Haluaisin että joku joka tietää nämä kaikki asiat ei katsoisi minua nenänvarttaan pitkin. Haluaisin tehdä ja nauraa asioille ihmisten kanssa.
En haluaisi vain surkutella näitä asioita, vaan tehdä niille jotain mutta se on todella vaikeaa tässä yksinäisyydessä. Itse asiassa luulen että se on se kaikkein suurin ongelma… Haluaisin vain saada olla ja pitää hauskaa muiden kanssa ilman että tarvitsee mittiä mitä muut ajattelevat minusta. Ja näiden asioiden veivaaminen väsyttää, olisi kiva jos voisin vain kävellä jonnekin ja kantaa sieltä kainalossa pari kaveria itselleni 😟. Joskus tuntuu että olen niin surullinen että voisin räjähtää.. Inhoan tätä, oikeasti. Tunnen itseni perin typeräksi ruikuttajaksi juuri nyt.
Postaan tämän nyt ennen kuin muutan mieleni..