Olen täysin lopoussa,,,,itsemurha lähellä ’…:)

Olen täysin lopoussa,,,,itsemurha lähellä '...:)

Käyttäjä äärjilla aloittanut aikaan 28.11.2015 klo 02:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä äärjilla kirjoittanut 28.11.2015 klo 02:57

Kaikki mikä on voinuvmennä vituik niin on menny. 0len nyt jo hirveieessä veloiss. Eää tunnelin oikei mitän semmoost auloskäyntyiä Ja vanhemmillanion on isot velat mun taakalla.
En oikein tiedä mitä tekisin. M tiedän että musta ois vaikka mnkä myynti yrityksen myynnynjohyoon mutta ne ihmiset pitää vaan tavata. Mä tiedän että osaan myydä iha mitä haluun, Peli ongelm veti mu tähän suohon, siis on mun suurin vihollimeml

Käyttäjä villikettu kirjoittanut 28.11.2015 klo 20:44

Moi äärjilla,

Ethän luovuta nyt. Sun tilanteeseen voidaan löytää ratkaisu. Kannattaa hakeutua terveyskeskuksen päivystykseen tai soittaa kriisipuhelimeen ja sanoa, että olo on todella paha ja itsetuhoinen.

Ethän vahingoita itseäsi nyt. Sua voidaan auttaa ja sä voit saada tilanteeseesi apua. Voit myös kysyä perheeltäsi neuvoa, jos olet heihin väleissä, ja sanoa että haluat korjata tilanteen.

Tsemppiä ja jaksamista sulle. ☺️❤️

Käyttäjä arka kirjoittanut 06.12.2015 klo 12:33

Voimia sulle, lue Raamattua ja rukoile. Kirjoita lisää.

Käyttäjä Ansku198 kirjoittanut 08.12.2015 klo 21:40

Tiedän sun tunteen. Mulla ei velkoja niin kauheesti oo, mutta muuta ongelmaa kyllä. Ja vietin tässä pari päivää sitte yöni ensiavussa ja psyk.osastolla, kun yritin itseni TAAS tappaa.... Ja mietin miten oon taakka perheellni, siis vanhemmilleni, kun yksin asun. En tiedä mitä osaisin sulle sanoa, ainakaan mitään, mikä edes yhtään lohduttais, muuta kun, etteä et olen Yksin!!!!!
Mulla elämä ollu yhtä vuoristorataa ja itsemurhayrityksiä takana enemmän ku 30 kpl. ja edelleen koen olevani taakka kaikille, ku olen edelleen elossa.
Sen tiedän, että veloista voi aina selvitä lopulta, mullakin niitä on ollu, omien ratkasujen takia, mutte jotenki niihin on aina joku ratksu löytyny. Haluaisin niin kovasti sanoa, että itsemurha ei kannata, mutta en oo varma ittekkään siitä, onko se niin.... Tällä hetkellä iite oon niin syvissä vesissä...
Mutta tiedän myös millasta on olla itsemurhan tehneen läheinen, eikä sekään helppoa oo... Toivoisin niin, että jaksaisit vielä yrittää!!!!!!!😑❓

Käyttäjä arka kirjoittanut 10.12.2015 klo 09:15

Hei
Lainatkaa kirjastosta Daviv Wilkersonin kirja Itsemurha lopullinen ratkaisu. Siinä kerrotaan Jobistakin jolla oli vaikeaa mutta pelastui. Itsekin haluaisin pelastua itsemurhalta. Olen pyytänyt paljon esirukousta. Olen rukoillut paljon että kuolema tulisi. Ehkä pitäis alkaa rukoilemaan että sais elämänhalua. Raamattua luen joka päivä.