olen lopenuupunut taistelemaan velkojen kanssa
Olen lopen uupunut taistelemaan perintäfirmojen kanssa, en jaksaa enää ☹️ !
Joo, sattuneista syistä pikavipit on useilla eri perintäfrimoilla nyt. Opinpahan kantapään kautta. Mutta tilanteet oli vuosi sitten semmoiset että oli pakko ottaa yksi vippi ja siitä se sitten lähti kun yritti uudella maksaa vanhaa jne ei saarnoja kiitos.
Nyt olen taistellut perintäfirmojen kanssa joka kk koska en pysty maksamaan heidän vaatimia minulle liian isoja kk eriä. Sairastuin masennukseen ja ahdistun entisä enemmän vaan joka päivä. Ajan velkaneuvontaan sain vasta joulukuulle! ( pari isompaa velkaa on menossa vasta perintään ja suoraanhan ne mennee ulosotoon. Vielä ei uossa ole mitään. Aivan järkyttävää miten aikuinen ihminen voi mokata näin pahasti. Hävettää niin ettei mitään rajaa.
Mutta, juuri taas laitoin sadannen selvityksen eräälle perintätoimistolle että saisin pienemmän kk erän, vaan eivät suostu. Kirjoitin että jos se menee ulosottoon, silloin joudun päästämään sinne muutkin eikä palkastani suurta summaa voi uo ottaa, joten se firma ei tule saamaan senkään vertaa kun eikös se uolle menevä summa jaeta kaikille perintäfirmoille sitten?
Minä en jaksaa enää!!!!!