Nuoren miehen haaveet.
Olen tässä päivin ja öin valvoessa pohtinut elämääni ja haaveita mitä siihen liittyy. Mulla on todella suuria haaveita, joiden en usko toteutuvan, vaikka sydämessäni niitä niin haluaisin. Ehkä kaikesta suurimpana on oma perhe ja LAPSIA. Monta. Olen vasta 22 v, mutta silti en usko omiin mahdollisuuksiini. Siihen tarvitaan aina kaksi toisistaan välittävää ihmistä. Olen todella epätoivoinen asian suhteen.Onko mullla toivoa?
Aina ,ja kaikkialla netissä lukee, että naiset haluavat ja saavat lapsia ja perheen, ulkomaalaisen miehen kanssa, ja että suomalaiset miehet surkeita. Näin lukee melkein kaikkialla siellä missä itse olen lukenut. Toki otanta on pieni. En tosin voi sanoa onko se totta. Se on vain käsitys jonka olen saanut. Ja herkkä kun olen, olen täysin varma että nuo täysin tosia asioita. Netissä yleisestetään että miehet sitä ja tätä.. EI kakki ole stereotypian mukaisia. Itse olisin valmis luopumaan paljosta, jos haave omasta perheestään toteutuisi. Mutta, en ole ” ulkomaalainen, komea, rikas, mikä tuntuu olevan vaatimuksena. En tunne ikäisiäni naisia, niin vaikea sanoa…joten anteeksi kaikille jos tämä jotenkin loukkaa jotakuta. En sitä tarkoita. Juuri kuin jonkun uutissivuston uutisen ” syitä naida ulkomaalainen”, artikkelin. Voin yrittää myöhemmin joskus etsiä linkkiä jos löydän. Yksi syy oli että haluavat lapsia mitä miehet ei halua täällä. Ei pidä paikkansa ainakaan omalta osalta. Mutta pelkään, että tuon kaltainen valtava yleistäminen, vie minultakin mahdollisuudet pois. Kuka enää uskoo nuorta suomalaista miestä näissä asioissa? Tätä pelkään.
Olisin valmis luopumaan melkein mistä vain ( kaikki paitsi terveys), jos saisin tietää, että tuo toive toteutuisi. Mutta ei vain ole mahdollista.
Oma perhe ja lapset olisi jotain, jonka vuoksi ja puolesta uhraisin kaiken. Mutta kuka kiinnostuisi miehestä kuin mä? Niin… siltä se tuntuu.
Anteeksi vielä kerran.😭