Tervehdys!
kirjoittelen tänne todella harvoin, mutta ajattelin purkaa nyt vähän tänne murheitä. yksi on tämä, nukkumisen pelko. Saan kouristuskohtauksia välillä ja syytä ei oikein tiedetä, muuta kuin että aivo peräinen olis. Ja jos yöllä tulee ei kukaan ole auttamassa tarvittaessa, kotona kun yksin asun. En tiedä onko pelkoni aiheellinen, mutta se kuitenkin pelottaa todella paljon.
Ja rajuna kohtaus on paha. Mutta en tiedä mitä sitten jos joku aamu en enää heräisikään tai olisin halvaantunut tai jotain olisi sattunut enkä sittenkään pystyisi itselleni apua hälyttämään.
Nyt kuitenkin olen saamassa turvapuhelinta, se oli lopulta ihan helppoa hakea. Kynnys siihen vaan oli niin korkea. Nyt sitä ollaan tulossa asentamaan, tällä viikolla. Mutta siihen pitää vain hankkia gsm-sovitin kun mullahan on laajakaista puhelin pistokkeessa. Mutta pelkoa se ei poista ja ennen oli painajaiset ja nyt lisäksi on kohtaukset.😞
Ja on kuntoutusjaksoja ja sairaalassa aina välillä kans. Mutta pelko on joka paikassa se seuraa mua joka paikkaa, on kuin varjo.
Ja toinen murhe on todella raastavat kivut joihin ei oikein löydy lääkkeitä😭. Nyt odottelen aikaa parempaan sairaalaan, jossa on tietoa ja taitoa mun sairauteen liittyen paljon enemmän. Sinne soitin ihan itse yhden lääkärin neuvosta ja rattaat lähtivät pyörimään sieltä käsin heti. Ja itkuks mulla meni koko puhelu kun soitin sinne hoitajalle. Ymmärsi ja kuunteli ja odotti aina että olen saanut asini sanottua. En vain enää jaksanut täällä pompottelua. Ja ei saanut edes kipuihin lääkkeitä sairaalasta, kotona kerkesin olla kokonaisen päivän ja sitten jouduin hakeutumaan päivystykseen kipujen takian ja sain sieltä apua, piikit persauksen molemmille puolille ja reseptin kipulääkkeisiin.
Nyt toivon ja odotan nopeaa yhteyden ottoa sieltä toisesta sairaalasta.😯🗯️😯🗯️
annukka77