norovirus ja lääkkeet

norovirus ja lääkkeet

Käyttäjä minävaan00 aloittanut aikaan 27.04.2015 klo 17:01 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 27.04.2015 klo 17:01

Osaako kukaan sanoa et mitä tehä lääkityksen kanssa noroviruksen kourissa,tarkotan siis et miten ne sais imeytymään jos kaikki tulee ulos? Auttaako esim jos pureskelee ne tai jotain? Kellää mitään vinkkejä antaa?
Perheessä norovirusta ja kohta varmaan mulla myös ja pelkään lääkkeiden sivuoireita kun käytössä lääkkeitä mitkä niitä aiheuttaa hyvinkin nopeesti jos niitä ei ota ja noro kun voi kestää useemman vuorokauden.
en nyt osaa muotoilla tätä kovinkaan järkevästi,oon vähän väsyny valvotusta yöstä ym..

kiitos jos joku tietävä voisi vastata!

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 27.04.2015 klo 20:44

Mulle kävi nii, että olin ottanut lääkkeet ja iskikin mahatauti yllättäen. Siinä sit tuli kaikki ulos ja loppupäivän olikin sähköiskutuntemuksia ja epätodellinen olo. Jos aistit et on tulossa noro, nii viivytä lääkkeitten ottoo ja otat sit myöhemmin. En usko et pureskelu tms auttaa, ku mahan sisältö tulee kuitenkin pois.

Käyttäjä minävaan00 kirjoittanut 28.04.2015 klo 08:38

Kiitos Tyttönen vaan kun vastasit.

pelkään kun noro voi kestää kolmekin vuorokautta niin siinä jää sitte kolmen päivän aamu ja iltalääkkeet.. mun pitää varmaan jos se nyt tulee ni soittaa mielenterveys päivystykseen ja kysyy sieltä apuja tohon lääke asiaan.

Käyttäjä Tyttönen vaan kirjoittanut 28.04.2015 klo 10:44

Soita ihmeessä ja kysy, et menetä siinä mitään. Toivotaan ettei iskis sulle, ku mahatauti ei oo kyllä kovin kivaa..