Nolottaa

Nolottaa

Käyttäjä Heidi van hailen aloittanut aikaan 16.12.2023 klo 13:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Heidi van hailen kirjoittanut 16.12.2023 klo 13:32

Heip.

Olen 27 vuotias nainen. Parisuhteeni päättyi alku syksystä. Ex-mies löysi uuden kumppanin, itseäni nuoremmasta ja lapsettomasta naisesta. En ole tästä yli päässyt. Miehen nykyisellä ja minulla on ollut sanallista riitaa siitä lähtien. Olen se joka on riidan aloittanut, myönnän kyllä. 
Viime viikonloppuna satuimme olemaan samassa yökerhossa ja riita puhkesi jälleen. En pystynyt itseäni hillitsemään ja kaadoin juoman hänen päällensä. Seuraavana päivänä riita jatkui ja sovimme että tapaamme sovitussa paikassa kahden. Tilanne meni käsirysyksi ja jäin alakynteen.  Hän istui rinnan päälläni ja repi hiuksista. Hiuksia lähti melkoisesti.

Hän lopetti, kun huomasi että olen luovuttanut/ alistunut. 

Voiko asiasta tehdä rikosilmoituksen tai kannattaako.? Yritin hänen kanssaan asiaa sopia, kun hänen käsittelynsä jäljiltä piti käydä leikkauttamassa hiuksia ja päänahka on todella kipeä. Hän ei asiaa halua sopia tai korvata hiustenleikkuusta.

Käyttäjä Purjevene kirjoittanut 16.12.2023 klo 17:33

Hei, Heidi van hailen, kirjoituksesi pohjalta mieleen tulee, että voisitko pyrkiä olemaan erossa exästäsi ja etenkin exäsi nykyisestä uudesta kumppanista. Eihän häneen ole pakko pitää mitään yhteyttä. Sinulla on oma arvokas elämä, johon kannattaa keskittyä.

Käyttäjä Heidi van hailen kirjoittanut 16.12.2023 klo 21:03

😒

Käyttäjä Heidi van hailen kirjoittanut 16.12.2023 klo 21:10

Kuitenkin hän tiesi, että mies oli varattu. En itse haluaisi rikkoa toisten onnea. Eikä ole ensimmäinen kerta kyseisellä naisella, kun tekee vastaavaa. 

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 7 kuukautta, 1 viikko sitten. Syy: Väärin kirjoitus
Käyttäjä Heidi van hailen kirjoittanut 11.02.2024 klo 11:57

Hei.

Asiasta tehty rikosilmoitus. Itse käynyt asiaa selvittämässä ja kuultavana. Asia menee eteenpäin, kun exäni nykyinen menee myös kuultavaksi. Aika hankalaksi menee, olen yrittänyt asiaa sopia, mutta tuloksetta. Tämä kyseinen nainen on ruvennut vielä uhkailemaan. En ole tästä provosoitunut vaan säilyttänyt kyseiset viestit, jotka hän on lähettänyt. Olen yrittänyt puhua ex- mieheni kanssa asiasta, mutta hän ei halua asiaan sekaantua. Hänen mielestään, minun vika koska rupesin haastamaan riitaa. No, katsotaan miten asia tästä etenee.