Neuvoja sotkuiseen elämääni
Tartteisin mielipiteitä, kannustusta, apua yms.. sillä olen aivan yksin tilanteessa, minulla ei ole ketään jolle puhua.
Kesällä tuli avoero. Syynä se, että petin miestäni. Tosin päätin erota ,koska koin pettämisen olevan väärin. Rakastuin tähän uuteen mieheen joka halusi perustaa perheen kanssani. Muutimme yhteen ja koko kesä oli mielettömän ihanaa olimme niin rakastuneita.
Sekä minun että uuden puolisoni erot olivat hyvin riitaisat, nyt usean kuukauden jälkeen edelleen jatkuvasti erimielisyyksiä lasten asioista ex:ien kanssa. Lapset olemme pyrkineet pitämään erillään näistä riidoista.
Eron teki raskaaksi se että paras ystäväni jolle uskoiduin uudesta miehestäni, soitti ja kertoi pettämisistäni kaikille. Ystäväpiiri läheltäni hävisi, samoin tämä parasystäväni joka oli mielettömän tärkeä minulle.
Nyt olen yksin 🙁 rakastan tätä uutta miestäni valtavasti edelleen, mutta nyt hän ilmoitti että olen liian ripustautunut häneen. Että olen liikaa kiinni hänessä. Silloin kun menimme eroni jälkee yksiin, niin hän halusi olla kanssani 24/7 ja jos hän ei vaikka saanut minua puhelimitse heti kiinni niin hän hermostui. Hän halusi tulla mukaani kaikkialle ja tehdä kaiken minun kanssa. Olin todella otettu ja oli ihanaa että joku rakasti minua noin paljon.
Nyt hän ilmoitti että olen liian takertuva ja kuulemma ensihuuma on mennyt ohi. Tuntuu kauhealta, ensin hän haluaa olla kanssani 24/7 ja sit yhtäkkiä mun pitää tehdä kaikki yksin koska ystävät ovat kaikonneet ympäriltäni. Tuntuu että olen aivan yksin.
Mies joka hurmasi minut, yhtäkkiä päättääkin ettei haluakkaan enää liikkua niin paljon yhdessä kuin ennen…tuntuu kauhealta. Tuntuu että se ainoa läheinenkin häviää!
Ahdistaa ja en tiedä miten olisin kotona. Joudun miettimään kaikkea tekemistäni, että onko tämä hänen mielestään liiallista vai ei?? Musta käsittämätöntä että yht.äkkiä pitää muuttaa käyttäytymistä täysin. Mua pelottaa että onko hänellä toinen, hän on sanonut että ei satuta minua…mutta silti mietin! Pelottaa kysyä että onko toinen ettei hän hermostu…
Olen tosi pattitilanteessa, tosi pahassa! Mitä mun pitäis tehdä? Mut jos en luota häneen, niin meillä ei ole tulevaisuutta! Mitä teen, luovutanko vai yritänkö? Mulla on niin paha olla ettei ruokakaan ole maistunut kokopäivänä. Sen tiedän että rakastan häntä mielettömästi, ehkä liikaakin!