Nettipeli-pikavippikierre
Heippa. Kirjoitin tänne kun en kehtaa kenellekkään asiasta kertoa ja yksin on raskasta yrittää miettiä ja saada tolkkua näihin asioihin. Olen 20-vuotias nainen minulla on 1,5vuotias tytär ja olen ollut puolisenvuotta pikavippien kierteessä. En muista kuinka tämä sai edes alkunsa, mutta nyt on pikavippejä eri firmoilta varmaankin n.1000e edestä eikä ole varaa maksaa takaisin. Olen pelihimoissani ottanut vippejä ja rahat hävittyäni ottanut epätoivoisesti lisää voittaakseni edelliset takaisin….monelle varmasti tuttu kuvio. Olen peliongelmien kanssa tahinut jo monta vuotta. Inhotan itseäni, tekisi mieleni päättää päiväni mutta pieni tyttäreni auttaa jaksamaan. Olen uhrannut aikaani pelaamiseen, jonka olisin hänen kanssaan voinut viettää. Sen sijaan olen istunut perseelläni tietokoneenvieressä ja hakannut monta sataa euroa betssoniin vaikka olisin voinut noutaa hänet päiväkodista ja nauttia elämästäni. Auttakaa. Tietääkö joku onko osuuspankista mahdollista saada tonninsuuruista lainaa ilman takaajia ja työpaikkaa ? Olen toivoton.