Näytön paikka ja voimat vähissä...
Olen tällainen vähän yli parikymppinen nuori nainen ja elämä edessä… Aloin tekemään lopputyötäni jokin aika sitten. Mutta olen vain niin lopen uupunut. En ole saanut aikaiseksi töissä yhtään mitään pitkään aikaan. Teen lopputyön yritykselle, joten sillä on deadlinet sun muut vastaavat, aika tiukatkin. Aina, kun tulen töihin, iskee hirveä uupumus. Eipä se ole kovin paljoa sen kummempaa kotonakaan. En jaksa kokkailla mitään kunnon ruokaa yleensä, tai töissä mennä syömään. Syön sitten jotain suklaapatukoita tai muita vastaavia.
En oikein tiedä, mitä mun pitäisi ajatella, olenko vain laiska ja saamaton? Kun töissä kirjojen esille ottaminen saa mut miltei nukahtamaan. Tulee voimaton olo, en tunnun ymmärtävän tekstistäkään mitään. Periaatteessa homma on mielenkiintoista, ja uskoisin sen olevan kivaakin. En ole mielestäni kasannut kuitenkaan mitään kamalia odotuksia tän projektin suhteen: kokemuksesta tiedän, että tällainen työ on suurimmaksi osaksi vain tylsää puurtamista, mutta siinä on omat hyvätkin hetkensä. Onko tässä kysymys vaan siitä, että en osaa ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa? Tai siis olenhan mä lukenut ja etsinyt, mutta aivot ei tunnu toimivan ollenkaan, enkä ainakaan kunnolla mitään päätöksiä ole saanut aikaiseksi.
Nyt olisi se aika tehdä hyvä vaikutus työn teettäjiin ja saada työpaikka lopputyön jälkeenkin. Tätä menoa se ei kyllä onnistu, kun mitään tulosta ei tule. Haluaisin tehdä hyvän lopputyön ja päästä sitä myötä jatko-opiskelijaksi. Tuntuu, että tämän voimattomuuden myötä myös mahdollisuudet noihin edellä mainittuihin asioihin tuhoutuvat. Mistä ihmeestä mä repisin ne voimat tähän ponnistukseen?