naapurit vihaisia

naapurit vihaisia

Käyttäjä hibu30 aloittanut aikaan 14.10.2017 klo 16:17 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä hibu30 kirjoittanut 14.10.2017 klo 16:17

Hei! Olen 34-vuotias nainen ja elän normaalia elämää. Kävin tämän seuran tapaamisissa tiistaisin tukiryhmässä keskustelemassa, ja sain sieltä paljon apua. valitettavasti en käynyt tapaamisissa enää tietyn elämäntilanteen jälkeen, ja olisin kovasti hlaunnut jatkaa ryhmässä. Eli olen kämppäkaverini kanssa ri idoissa ja tilanne on todella vaikea. Siksi tarvtitsen vertaistukea ja ihmisiä jotka ymmärtävät. eli joku joka ei tuomitse ja sanoo vaikka kokeneensa samaa. tarvitsen ihmisiä, jokta ymmärtävät tällaisia tianteita ja niihin liittyviä apukeinoja. siis juttuja jokta auttavat ylös kun tuntuu että ei enää jaksa. Olen siis aivan henkisesti loppu tuohon kämppikseni aiheuttamaan sotkuun, ja tuntuu että ei haluaisi tehdä enää yhtään mitään.haluan, että joku sanoo kokoneneensa samaa. Uskon, että suomalaiset naiset, jotka odottavat lastea, tietävät mitä on kun naapurit ovat vihaisia. saattaa oikeasti pelottaa sen mahassa kasvavan uuden elämän takia. eli haluan ,että suomalaiset ymmärtäisivät olla vähän ystävällisempiä omille naapurielleen.