Vaikea edes kirjoittaa. Olen mustassa kuilussa. Tuntuu pahalta. Tuntuu pahalta, että pelkään esittäväni voivani paremmin, kuin oikeasti voin. Välillä kaipaan seuraa ja välillä tuntuu siltä, että voi kun kaikki jättäisivät minut rauhaan. Voi kun ei olisi jotain, josta tarvitsee suoriutua. Väsyttää, enkä osaa kuvata miltä minusta tuntuu. Muutoin kuin, että tunnen olevani mustan kuilun, haudan ympäröimänä. Minulla on ollut itsetuhoisia ajatuksia.
Välillä ajattelen, että kohta on varmasti paremmin. Mutta kaikki ajatukseni ovat solmussa. Olen arvoton. Sitten ajattelen ihmisiä, joilla on vielä huonommin, kuin minulla ja ihmettelen onko minulla oikeutta tuntea tällätavoin.
Pari viimeistä viikkoa on ollut suorittamista. En ole edes töissä ja silti minusta tuntuu, että suoritan elämää. En jaksaisi. Miksi minusta tuntuu tältä? Itkettää. Olen itkenyt paljon viime aikoina. Itku tuntuu hyvältä, mutta paha olo ei. Haluaisin, että minulla olisi lomaa eikä minun tarvitsisi suorittaa tätä elämää koko ajan. Mutta en tiedä mitä tehdä. Tämäkin tuntuu ihan merkityksettömältä.
Olenko vain väsynyt? Tämä menee ohi?