Tässä vähän kuulumisia.
Pesukoneen korjaaja kävi, sain 3 viikon jälkeen tilattua sen, kun marsuilta loppuivat alusmatot. Ihanaa kun on pesukone! Lisäksi pari putkimiestä kävi, sanoivat ettei vessan kaapissa ole kosteusvauriota vaan se pitäisi vain maalata. Mun piti tänään käydä ostamassa maalia, mutta en jaksanut. Jos huomenna.
Tämä läävä on nyt melkein siivottu. Lattiat pitää enää pestä. Ette usko millainen läävä tämä kämppä oli, ihan uskomaton. Niin ja puhtaita pyykkejä on makkarin lattia täynnä, laitoin ne siihen kasaan ja koirat ovat levittäneet ne ympäri huonetta. Ne pitäisi viikata.
Huomenna on kahdeksalta auton huolto ja kymmeneltä tulee se psykiatrinen sairaanhoitaja kotikäynnille. Jos saisin sen kanssa vaikka tyhjennettyä mun lähes kävelevän jääkaapin.
Muuttoauto on nyt lähes varmistettu 6.5. ja pankin kanssa on neuvoteltu. Ensimmäinen kiinteistövälittäjä tulee maanantaina ja toisen soittoa odotan, että koska se tulee. Avaimet haen 2.5.
Huh, miljoona hoidettavaa asiaa. Ja mä olen pystynyt siihen, minä joka normaalisti hädin tuskin pystyn käymään vessassa! Äiti yrittää edelleen lannistaa. Mutta se ei onnistu! Masennun aina sen soitosta vähäksi aikaa, mutta toivun kyllä sitten.
Tämä kaikki on tehnyt mulle uskomattoman hyvää. Mullahan on rankka masennustausta, pakkohoitoa, sairaalaan päätyneitä itsariyrityksiä, viiltelyä yms. Nyt en edes ehdi muistaa että olen masentunut. Xanoria syön kyllä aika paljon, kun päässä pyörii miljoona ajatusta enkä pysty rauhoittumaan. Stilnoctia saan maanantaina, sitten on taas kivaa. Se on mun lempilääke.
Levozinia menee 2/yö, mikä on mulle määrättykin. Se on hyvä. Aiemmin söin noin 6 päivässä, kun halusin vain nukkua. Ketipinorissa en ihan pysy määrätyssä, annos olisi 150 mg ja syön yleensä 250 mg, tarvitsen sitä illalla rauhoittuakseni.