Moikka kaikille🙂!
Siitä on kauan kun oon viimeksi kirjoittanut!Soriii(nolona). Mitä tuosta luin noita aiempia kirjoituksia niin yritän tässä vastata. Kaksisuuntaista on mulla mietitty jo iät ja ajat, mutta viime vuosina se on jäänyt pois. Lääkärit on selkeesti sitä mieltä että ei ole. Ja olen itsekin, vaikka en mikään lääkäri olekaan;D.
Olin maanantaina psykiatrilla ja jatkettin mun eläkettä v.2017 loppuun. Tai odottelen kelan päätöstä(Niissä menee se 2-3kk). Noista kun ei koskaan tiedä mitä päättävät vaikka eivät ihmistä tunne tai ole koskaan hoitaneetkaan. Siksi päällä jännitystä ja ahdistusta. Toivon vaan että menee läpi.
Alotettiin mulle efexorin 300mg päälle Voxtra 150 mg. Naurattaa. Piristävä lääke, ironista. Juuri sitähän adhd ihminen tarvitseekin, että voi hyppiä lisää seinille;D. Ja kun muutenkin nukkuminen sairaan vaikeeta. Saa nähdä onko tuosta apua. Mennyt nyt 2 tai 3 päivää ja tiedän että lääke ei voi vaikuttaa vielä näin nopeeta, mutta tuntuu että vaikuttaa.
Siis hirveä sääliminen ja itsemurha meno omissa ajatuksissa. Monissa mieliala lääkkeissä kun nuo saattaa olla pieninä oireina. On se mielenkiintosta että lääkkeellä tavotellaan parempaa oloa, mutta sitten sivuoireina voi tulla jotain aivan päinvastasta. Ikinä ei oo tullu mulle sivuoireina tällasta oloa. Tosin en voi olla varma että johtuuko se juuri noista lääkkeistä.
Ai niin...pidin tärkeänä että psykiatri otti esille pari asiaa joita oon miettinyt pari vuotta. Suositteli että voisin jossain vaiheessa kokeilla biologisia hoitoja. Eli sähköhoitoa ja magneettihoitoa. Ite oon valmis tekemään lähes mitä tahansa että paranen.
Uudesta b-lausunnosta kävi ilmi jo se mitä oon kans ajatellu parisen vuotta. Psykiatri oli jo sitä mieltä että lääkehoito ei tunnu auttavan mua samalla tavalla kuin monia muita. Ollaan kokeiltu monenlaisia yhdistelmiäkin, mutta mitään ei ole tapahtunut. Olo on jatkunu aika samana tai ollut huonompikin.
Magneettihoito on uusinta uutta. Se kyllä kiinnostaisi. Katsoin siitä ylellä jonkun dokumentin masennuksen hoidossa, mutta ajattelin että ei ole vielä saatavilla kaikelle kansalle;). Enkä ihan niin paljon siitä vielä tiedä että suostuisin noin vain. Täytyy tutkia asiaa vielä tarkemmin ja kysellä niiltä ihmisiltä toimivuudesta jotka sitä on kokeillu.
Tuntuu että on ollut aika vaikeata viime päivinä. On ns "kesto V....."päällä. Tuntuu ettei siitä pääse eroon millään. Ei niin millään. Raivostuttaa jo ihmisten hidas edessä käveleminen ja hetki sitten meinasin räjähtää kunnolla kun kirjoitin väärin. Ei hyvää päivää😀. Miten tää on menny tällaseks???
Tuntuu että mun kaikkiin kommentteihin on piilotettu jotain negatiivista ironiaa ja piikittelyä. Ei toisia ihmisiä kohtaan. Vaan itseä..noh ja ehkä välillä terapeuttiakin kohtaan.
Tänään olin kyllä terapiassa niin vaikea tapaus ja vasta rannan kiiski ettei oo aikoihin nähty. Ihan kun sitä taantuis jotenkin lapsen tasolle. Siis sellasen 4-vuotiaan joka kiljuu ja huutaa ja toivoo että sillä tavalla kaikki onnistuu(en kyllä siis kiljunu ja huutanu, mutta tajusitte pointin;D).
Tällasta tällä kertaa...
Lupaan kirjoitella ahkerammin tänne. Ehkä oma mielikin kevenee ja saa pohtia ajatuksia toisten kanssa🙂.
Kaikille omien demoniensa kanssa kamppaileville jaksamista!!🙂🌻