muistikuvia ja mietteitä

muistikuvia ja mietteitä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 13.09.2020 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 21:03

Minulla on muistikuvia lapsuudestani, nuoruudestani ja aikuisuudestani, mutta en osaa arvostaa itseäni riittävästi kertoakseni kenellekään muille millaista elämää vietin. Voin kertoa millaista  on elämäni nykyään, ja mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa. Asun yksin, minulla on kissa. Harrastan kirjallisuutta, ja taiteita. Käyn ammattiopistoa, ja olen työharjoittelussa. Tulevaisuus näyttää  jopa lupaavalta.

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2020 klo 17:19

Olen pelannut tietokoneella ja puhelimella pasianssia, ja lukenut aku ankan taskukirjaa.

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2020 klo 07:35

Taitaa tulla pää kipeäksi.  😀  En osaa irrottautua epämiellyttävistä ajatuksistani.  😀  👍

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2020 klo 17:20

Monenlaiset asiat askarruttavat mieltäni. Minusta naiset metelöivät, ihan kuin japanin kielessä annetaan käsittää. Kiinassa on taas alettu joukko streliloida naisia, joiden ei toivottaisi tekevän niin mielellään lapsia, suosiossa ovat toisenlaiset naiset lastenteossa.

Käyttäjä kirjoittanut 30.09.2020 klo 18:42

Kävin juuri saunassa. Ja keitin kahvit. Minulla on aprikoosipiirakkaa kahvin kanssa.😁👍

Olen vähän miettinyt ja pohtinut maailmaa, ja sitä mikä kaikki on hyvin täällä Suomessa. Meillä on valinnanvapaus, ihmisoikeudet, sosiaaliturva, ja miellyttävä maailmankolkka. Täällä ei ole liikaa mitään, jotain vain on liian vähän jollekulle. Ainuat epäkohdat  ovat eriarvoisuus, ja tuloerot, mutta ne ovat hyvin henkilökohtaisia asioita. Meillä täällä Suomessa saa henkilökohtaisista asioista päättää itse, haluaako vihille vaiko avioeron, lapsia vaiko ei. Mielestäni meillä on kaikki hyvin!  Hallitus ja eduskunta yrittävät päästä yksimielisyyteen asioista jotka koskevat kaikkia, onnistumisen mahdollisuus on olemassa. Kunnat kantavat vastuuta asioista jotka koskevat kuntalaisia, onnistuakseen heidän on päästävä yksimielisyyteen asioista! Vuodenajat vaihtuvat, ja kaikki jatkuu ennallaan... 👍

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2020 klo 07:13

Hyvää Lokakuuta.

Vielä jatkuu työharjoitteluni 9. päivään asti. Sen jälkeen on syysloma. Alkaa tuntua siltä ettei minusta ole pitemmällä tähtäimellä työelämään, kuin väsyn työskentelyyn rutiininomaisesti. 👍