muistikuvia ja mietteitä

muistikuvia ja mietteitä

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 13.09.2020 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 13.09.2020 klo 21:03

Minulla on muistikuvia lapsuudestani, nuoruudestani ja aikuisuudestani, mutta en osaa arvostaa itseäni riittävästi kertoakseni kenellekään muille millaista elämää vietin. Voin kertoa millaista  on elämäni nykyään, ja mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa. Asun yksin, minulla on kissa. Harrastan kirjallisuutta, ja taiteita. Käyn ammattiopistoa, ja olen työharjoittelussa. Tulevaisuus näyttää  jopa lupaavalta.

Käyttäjä kirjoittanut 14.09.2020 klo 09:05

Miksikö kirjoitan tänne?

En tiedä. Minulla on hieman huono käsitys yleisistä sivustoista internetissä, mutta tänne varmaankin harvat eksyvät lukemaan tekstiä ja kommentoimaan niitä näitä.

Tukinetillä on maineensa mielenterveydellisistä syistä. Monille mielenterveydelliset syyt merkitsevät alimpaan helvettiin joutumista. En tiedä; mitä ja miksi? Monet sairastavat tätä uskomusta ihan tosissaan ja silloin kuin " Fobia, kietoutuu kuin helvetin peto tämän sielun ympärille."

Näitä mielikuvituksillisia käsityksiä varten on horoskooppi joka kertoo mitä on odotettavissa. Ja kiinalainen horoskooppi joka perustuu vuosiin, ja kertoo mitä mielikuvituksellisempia kokemuksia.

 

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2020 klo 05:42

Lopetin lääkkeiden syömiseni eilen. Ajattelin kokeilla viikon verran ilman lääkkeitä. Minulta alkoi usko mennä lääkkeiden tehoon pitkällä aikavälillä.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 15.09.2020 klo 07:56

Minulla on hieman ollut outo olo, kuin olisin humalassa ihan selvinpäin, tätä on jatkunut eilisestä. Huomaan vapautuvani lääkkeiden vaikutuksesta pikkuhiljaa. Siitä tulee tuo olo.

Tänään on kiva päivä, heräsin pirteänä kello 5. ja aloitin päivän, täytyy katsoa myöhäisempi nukkumaanmeno aika, nyt ilman lääkkeitä, uniaika lyhenee.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2020 klo 05:07

Heräsin taas virkeänä kello 4.30. Ja puin päälleni.Tänään on saunapäivä. Menen aamulla koululle järjestämään raha-asioitani, minun pitäisi saada vähän takaisin rahaa ruokailusta, työharjoitteluni ajalta.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 16.09.2020 klo 06:35

Aamulla kissani kaipaa huomiotani, ja sitten hän haluaa parvekkeelle raittiiseen ilmaan. Hän tulee myöhemmin sisälle syömään ja käymään vessassa. 😁😺

Käyttäjä kirjoittanut 17.09.2020 klo 06:43

Huomenta. Tänään normaali päivä. Kello 11-15 työharjoittelua. Pitää varata illaksi pesula vuoro, ja pestä pyykit illalla. En varmaan kerkiä kotiin kello 16 joten pitää varata vuoro kello 18-20. Ehkä käyn kierrätyskeskuksella työn jälkeen, tai ruokakaupassa. Tuntuu siltä etten tarvitse mitään ostaa.

Käyttäjä kirjoittanut 18.09.2020 klo 06:11

Huomenta. Tänään menen kampaajalle ennenkuin menen työharjoitteluun. kello 9-9,45 kampaaja ja kello 11-15 työharjoittelu. Täytyy pyytää kampaajaa leikkaamaan ajoissa, että ehdin kello 10 bussiin.

Käyttäjä kirjoittanut 19.09.2020 klo 10:31

On mennyt enemmän rahaa kuin olen aikonut käyttää.

Käyttäjä kirjoittanut 20.09.2020 klo 06:53

Lähden tänään Tallinnan risteilylle ystäväni kanssa. Kaikki on järjestetty, meillä on hytti.

Käyttäjä kirjoittanut 21.09.2020 klo 06:58

Paluu arkeen. Tänään on hyvä päivä. Kannattaa olla selvinpäin. Jaoin lääkkeet eilen, ja ajattelin tänään alkaa taas syödä niitä. Verenpaine huolestuttaa. 😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 24.09.2020 klo 08:21

Kävin laboratoriossa. En saanut kaikkia näytteitä annettua. Pitää mennä uudestaaan.

Tänään taas työharjoittelua. Ehkä menen työharjoittelun jälkeen laboratoorioon.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 25.09.2020 klo 08:22

Taas on viikonloppu edessä. Kivaa. Ehdinköhän lukemaan viikonloppuna kirjaa. Ja minulla on nyt aku ankkoja, joita voin katsoa, jos kirja tuntuu liian pitkäveteiseltä luettavalta.  😁👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2020 klo 08:39

Näyttää siltä etten ole oikein kykeneväinen hyväksymään kaikkia henkilöitä. Minulle kehittyy vastenmielisyys toisenlaisia henkilöitä kohtaan, enkä pääse siitä mahdollisesti mihinkään. 👍

Käyttäjä kirjoittanut 26.09.2020 klo 20:19

Huomaan etten taas saa tehtyä mitään tärkeätä päivänmittaan, vaikka minulla on aikaa siihen, esim. kotityöt. Milloin jaksaisin perehtyä siivoamiseen kotonani?

Tänään kulutin aikaani kuin minulla ei löytynyt haluja tehdä kotitöitäni, ja en viitsinyt keskittyä oikein mihinkään kunnollisesti, ja ajattelin vain imuroimista ja paikkojen siivousta, sekä tiskiä.

Lemmikkini ihmettelee jo minua. Kuin en saa vessaa siivottua. Ja lemmikkini ruoka astiat ovat sekaisin ruuan lojuessa lattialla, mutta en saa sitä siivottua.  😁👍😸

Käyttäjä kirjoittanut 27.09.2020 klo 08:47

Tilasin kirjoja antikvariaatista raisiosta ja maksoin ne, saa nähdä koska saapuvat perille. 😁👍