muistikuvia ja mietteitä

muistikuvia ja mietteitä

Käyttäjä Oma juttu aloittanut aikaan 13.09.2020 klo 21:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 13.09.2020 klo 21:03

Minulla on muistikuvia lapsuudestani, nuoruudestani ja aikuisuudestani, mutta en osaa arvostaa itseäni riittävästi kertoakseni kenellekään muille millaista elämää vietin. Voin kertoa millaista  on elämäni nykyään, ja mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa. Asun yksin, minulla on kissa. Harrastan kirjallisuutta, ja taiteita. Käyn ammattiopistoa, ja olen työharjoittelussa. Tulevaisuus näyttää  jopa lupaavalta.

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 14.09.2020 klo 09:05

Miksikö kirjoitan tänne?

En tiedä. Minulla on hieman huono käsitys yleisistä sivustoista internetissä, mutta tänne varmaankin harvat eksyvät lukemaan tekstiä ja kommentoimaan niitä näitä.

Tukinetillä on maineensa mielenterveydellisistä syistä. Monille mielenterveydelliset syyt merkitsevät alimpaan helvettiin joutumista. En tiedä; mitä ja miksi? Monet sairastavat tätä uskomusta ihan tosissaan ja silloin kuin " Fobia, kietoutuu kuin helvetin peto tämän sielun ympärille."

Näitä mielikuvituksillisia käsityksiä varten on horoskooppi joka kertoo mitä on odotettavissa. Ja kiinalainen horoskooppi joka perustuu vuosiin, ja kertoo mitä mielikuvituksellisempia kokemuksia.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 1 viikko sitten. Syy: +
Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 15.09.2020 klo 05:42

Lopetin lääkkeiden syömiseni eilen. Ajattelin kokeilla viikon verran ilman lääkkeitä. Minulta alkoi usko mennä lääkkeiden tehoon pitkällä aikavälillä.  😁👍

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 15.09.2020 klo 07:56

Minulla on hieman ollut outo olo, kuin olisin humalassa ihan selvinpäin, tätä on jatkunut eilisestä. Huomaan vapautuvani lääkkeiden vaikutuksesta pikkuhiljaa. Siitä tulee tuo olo.

Tänään on kiva päivä, heräsin pirteänä kello 5. ja aloitin päivän, täytyy katsoa myöhäisempi nukkumaanmeno aika, nyt ilman lääkkeitä, uniaika lyhenee.  😁👍

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 16.09.2020 klo 05:07

Heräsin taas virkeänä kello 4.30. Ja puin päälleni.Tänään on saunapäivä. Menen aamulla koululle järjestämään raha-asioitani, minun pitäisi saada vähän takaisin rahaa ruokailusta, työharjoitteluni ajalta.  😁👍

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 16.09.2020 klo 06:35

Aamulla kissani kaipaa huomiotani, ja sitten hän haluaa parvekkeelle raittiiseen ilmaan. Hän tulee myöhemmin sisälle syömään ja käymään vessassa. 😁😺

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 17.09.2020 klo 06:43

Huomenta. Tänään normaali päivä. Kello 11-15 työharjoittelua. Pitää varata illaksi pesula vuoro, ja pestä pyykit illalla. En varmaan kerkiä kotiin kello 16 joten pitää varata vuoro kello 18-20. Ehkä käyn kierrätyskeskuksella työn jälkeen, tai ruokakaupassa. Tuntuu siltä etten tarvitse mitään ostaa.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 1 tunti sitten. Syy: +
Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 18.09.2020 klo 06:11

Huomenta. Tänään menen kampaajalle ennenkuin menen työharjoitteluun. kello 9-9,45 kampaaja ja kello 11-15 työharjoittelu. Täytyy pyytää kampaajaa leikkaamaan ajoissa, että ehdin kello 10 bussiin.

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 19.09.2020 klo 10:31

On mennyt enemmän rahaa kuin olen aikonut käyttää.

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 20.09.2020 klo 06:53

Lähden tänään Tallinnan risteilylle ystäväni kanssa. Kaikki on järjestetty, meillä on hytti.

Käyttäjä Oma juttu kirjoittanut 21.09.2020 klo 06:58

Paluu arkeen. Tänään on hyvä päivä. Kannattaa olla selvinpäin. Jaoin lääkkeet eilen, ja ajattelin tänään alkaa taas syödä niitä. Verenpaine huolestuttaa. 😁👍