Mitään haastavaa riippuvuutta en kerennyt kuitenkaan saamaan aikaan, mut alkoi ajatukset olemaan niin pahasti sekaisin, että kyllä mä oon ravannut A-klinikalla ja muissakin paikoissa keskustelemassa, sillon kun oli kaikista pahimmat ahistukset ja depikset päällä.
Muuten kyllä sit ihan omin avuin selvinnyt, kaikki jäi, röökikin yms. Vaikka siis 3,5 kk pitemälle en oo vielä selvinnytkään selvinpäin tän vuoden aikana, mut nyt tuntuu, että alkaa eväät löytymään siihen, että kyllä tästä hyvä loppuelämä tulee.
Hmm, no A-klinikallahan voi puhua ihan kaikesta, siellä mä itsekin puoli vuotta kävin, ennenkö oikeasti sain motivaation täysin lopettaa kaiken. Sen jälkeen kävin puoli vuotta juttelemassa
erään toisen päihdetyöntekijän luona ja voin sanoa, että kyllä se keskustelu helpottaa ja avaa niin paljon sitä mieltä ja edistää asioita!
Ja A-klinikka on just sitä varten, jos haluaa saada apua päihteiden käytön / riippuvuuden lopettamiseen, eikä ne siellä todellakaan tuomitse vaikka mitä kertoisit!
Onko sulla tarkoitus saada päihteiden ja lääkkeidenkin käyttö kokonaan loppumaan, vai pelkästään keskusteluapua?
Tohon omaan aiempaan viestiin täytyy vielä sanoa, että on nyt taas paljon parempi mieli, kun vaan alkaa päivä päivältä paremmin hoksaamaan sen, että mistä tässä omassa ahdistuksessa oikeasti on kyse! Ja on mulla onneksi yksi hyvä ystävä, kuka kanssa samassa tilanteessa, tosin vähän ehkä perässä tulee, mutta kuitenkin!!