Moi, pitkästä aikaa

Moi, pitkästä aikaa

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 20.10.2017 klo 20:04 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 20.10.2017 klo 20:04

Kirjoittelin tänne aikoinaan kunnes tuntui ettei sillä ole mitään väliä. Ei ketään kiinnosta kuulla vähän alle viisikymppisen tarinoita. Edelleen olen hengissä mutta ei niiin väliä vaikka en olisi. Vituttaa nuo lääkärit. Kun on pahoja uniongelmia niin mitä tekee lääkäri? Ei suostu uusimaan unipilleri reseptiä. Sitten pitää ryypätä vaikka olin vuosia ilman alkoholia mutta kun muuten ei saa unta. Sitä voi olla vaikka viikon ilman unta kun aivot ei vaan suostu pysähtymään. Ryyppään ja saan unta ja samalla itsetuhoisuus ajatukset nousee. Mikä noita lääkäreitä vaivaa kun olen läski diabeetikko hullu joka ei kumminkaan elä enää montaakaan vuotta niin pitää vittuilla. Pistää vihaksi kaikki taas kerran. Kun olen ilman perhettä eikä mitään niin luulisi lääkärin edes antavan nukkua mutta ei.

Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 20.10.2017 klo 21:05

Ainoa joka enää antaa voimia on vanha kunnon Lemmy Kilmister R.I.P. Rokkari viimeiseen asti ja wiskipullo päivässä piti lääkärin loitolla. Me kurjat maan matoset tarvitsemme pillereitä mutta mitä jos alkoholi olisi tosi halpaa? Riittäisikö wiskipullo päivässä eikä tarvitsisi syödä näitä kaikkia pillereitä. Ruvennut miettimään kun lääkärit ei anna syödä pillereitä joihin on vuosien mittaan tottunut ja jotka mahdollistaa arjen toiminnot kuten normaaleilla ihmisillä. En elä ikuisesti enkä edes haluaisisi, Lemmy. Kun saisi elää edes kuten parhaaksi näkee ilman jatkuvaa holhousta. Jokainen kyllä tietää mikä lääkitys on oikea. Itsekin lopetin yhden lääkkeen kun sai olon liian tukalaksi. Nyt on hyvä lääkitys mutta kun lääkäri taas pilaa kaiken luullensa olevansa joku jumala. Sitä elää ok. mutta kun lääkäri tekee tälläistä niin kaikki menee tunnetasolla päin vittua. Sitä vain miettii mitä nyt, ja kun lääke loppuu niin tietää mitrn käy.

Käyttäjä Joie kirjoittanut 21.10.2017 klo 08:16

Moi! Olen miettiny monesti mitäköhän sulle kuuluu. 🙂 Ei oo näkyny. Jatkuva valvominen on kamalaa. 😟 Toivottavasti asiasi vielä jollain lailla järjestyy.

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 21.10.2017 klo 21:13

Täällä toinen samoja asioita miettinyt. Kiva,kun tulit päivittämään kuulumisia. Vaikka harvoin kellekkään täällä mitään kirjoitan, ajattelen silti sitä, että mitä teille mahtaa kuulua, ja sydämessäni toivon hyviä vointeja🙂🌻