Miten täällä pitäisi oikein pärjätä kun on krooninen pahaa olo ollut lapsuudesta

Miten täällä pitäisi oikein pärjätä kun on krooninen pahaa olo ollut lapsuudesta

Käyttäjä Musta_sydän aloittanut aikaan 27.02.2021 klo 11:43 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Musta_sydän kirjoittanut 27.02.2021 klo 11:43

Olen 31 vuotias nainen Helsingistä. Ei perhettä, ei töitä, ei koulutusta, elämä on ollut todella tyhjää ja eristäytynyttä jo 10 vuotta.
Mulla on se jaksaminen niin huonossa jamassa ollut ihan jatkuvasti, en selviydy opiskelusta, työn hakemisesta enkä edes liikunnasta.Ulkoapäin ei minusta uskoisi kuinka huonosti menee.
Nyt on 2 viikko ollut niin sietämätön olo että kaikki lukio opinnot menivät aivan plörinäksi vaikka olen hyvä opiskelija.

Olen hoitorumba käynyt useita kertoja läpi. Salaa haaveilen siitä että vielä joskus voisin elää ja saada asioita kuntoon mutta pää estää.

Käyttäjä kirjoittanut 26.03.2021 klo 19:19

Hei, miten pää estää? Viittaat hoitorumbaan, kuulostaa että olet hakenut jossain vaiheessa apua. Onko mieli  masennuksiin taipuvainen vai levottomiin oloihin? Mistä paha olo, niin paha että estää eteenpäinmenon?